1

برای شکستن قدرت آمریکا به تدبیر آیت الله هاشمی در تعامل با دنیا نیاز داریم

  • کد خبر : 258090
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را مایوس و نظام را ناکارآمد نشان دهد، بر ضرورت حفظ همگرایی و تقویت امید در جامعه تاکید کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را مایوس و نظام را ناکارآمد نشان دهد، بر ضرورت حفظ همگرایی و تقویت امید در جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره ۱۱۷ شهید نوق در بهرمان رفسنجان افزود: امروز کشور و انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی قرار گرفته که برای عبور از شرایط موجود نیاز به تدبیر و روش مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی که تکیه بر همگرایی بیشتر داخلی و تعامل با دنیا بود، داریم.
انصاری ادامه داد: امروز همه می‌دانیم که در هر خانه‌ای چندین جوان بیکار وجود دارد که زمینه اشتغال آن‌ها فراهم نیست و در این میان شرایط ویژه‌ای هم در جهان و کشور ما شکل گرفته است.
وی گفت: دشمنان توطئه‌هایی را علیه ایران با هدف تضعیف و تحریم نظام و انقلاب در پیش گرفته اند و در واقع امروز مثلث شوم شیطانی و در راس آن آمریکا و در کنارش منافقان و تروریست‌ها علیه ما برپاست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همزمان با این توطئه ها، مشکلات دیگری از قبیل: بیکاری، بحران آب، گرمازدگی محصولات، عوارض طبیعی و غیرطبیعی ناشی از شدت خشکسالی هم جامعه را فرا گرفته است.
وی ادامه داد: از طرف دیگر با کمال تاسف برخی با فرصت طلبی در زمانی که ملت در فشار‌ها اقتصادی است، ارز دولت را می‌گیرند و کالا وارد و به قیمت گزاف می‌فروشند این در حالی است که کارگران و قشر کشاورزان آسیب دیده باید با دست خالی وارد منزل شوند.
حجت الاسلام انصاری گفت: در چنین شرایطی مردم باید امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و صرفه جویی در منابع بیشتر شود و ضمن کاهش ریخت و پاش‌های اداری، کشاورزان خسارت دیده را بانک‌ها و دولت یاری کنند.
**برای شکستن قدرت آمریکا به تدبیر هاشمی رفسنجانی نیاز داریم
این فعال سیاسی با تحلیل شرایط کنونی کشور گفت: برای غلبه بر مشکلات باید مدیران با دلسوزی بیشتر در خدمات رسانی به مردم روش آیت الله هاشمی رفسنجانی را اجرا کنند و برای شکستن قوه آمریکا نیاز به تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی در جهت تعامل با دنیا داریم.
انصاری تصریح کرد: چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری حقانیت ایران در دنیا مطرح است و عقل و خرد هم شرط پیروزی است.
انصاری یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و بیان کرد: نام ایشان با انقلاب، ساختن ایران، جهاد و ایثار و تلاش و فداکاری قرین است.
وی افزود: زمانی که جهان علیه ایران دست به جنگ زد و از قضا فرمانده دفاع از کشور همان آیت الله هاشمی رفسنجانی فرزند بهرمان انتخاب شد و چه شب‌ها و روز‌ها در کنار دیگر فرماندهان و شهدا در جبهه‌های نبرد ایستاد.
انصاری گفت: در اوج ناامیدی که ما مهمات برای ارسال به مدافعان در خرمشهر و بوشهر نداشتیم، هاشمی رفسنجانی در فکر ایجاد صنایع موشکی و در فکر توسعه جنگ افزار‌های دفاعی بود لذا امروز پایه بسیاری از صنایع نظامی کشورمان در زمان جنگ و تحریم‌ها بوسیله آیت الله هاشمی رفسنجانی گذاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم نیز به کمک آمدند از جمله اینکه منطقه نوق رفسنجان هم برای حفظ ایران و انقلاب و استقلال ۱۱۷ شهید را تقدیم کرد.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر