2

آخرین وضعیت چند آبی پوش و خبرساز استقلال

  • کد خبر : 258098
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

این بازیکن دو فصل با ما قرارداد دارد و باید تا پایان فصل برای استقلال بازی کند. تیام اگر می خواهد جدا شود باید رضایت باشگاه استقلال را جلب کند. 

Image result for ‫مامه تیام‬‎

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت چند بازیکن خبرساز این تیم در مورد دو بازیکن خارجی آبی پوشان گفت: تیام در نامه ای به باشگاه خوارستار اعلام شماره حساب شده است.

به گزارش افق نیوز/ امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تیام گفت: این بازیکن دو فصل با ما قرارداد دارد و باید تا پایان فصل برای استقلال بازی کند. تیام اگر می خواهد جدا شود باید رضایت باشگاه استقلال را جلب کند.

وی ادامه داد: تیام دو روز پیش نامه رسمی را به باشگاه ارسال و خواستار اعلام شماره حساب شد تا مبلغ مورد توافق را به حساب ما واریز کند و جدا شود. با این حال طبق قراردادی که ما داریم تیام باید برای ما بازی کند و نمی تواند از استقلال جدا شود. مگر اینکه در مذاکرات رضایت باشگاه را جلب کند.

فتحی جدایی جباروف از استقلال را تایید کرد و گفت: روز گذشته با مدیر برنامه های این بازیکن مذاکره کردیم اما ایشان تاکید کرد که سرور می خواهد در کشورهای نزدیک به ازبکستان بازی کند که ما هم گفتیم شما را به خیر و ما را به سلامت.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد جدایی سیدمجید حسینی نیز گفت: پنجشنبه شب با مدیران باشگاه ترکیه ای جلسه داشتیم و مذاکرات را ادامه دادیم. هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ایم. با این حال حسینی هم مثل تیام با ما قرارداد دارد و تنها در صورت جلب رضایت باشگاه استقلال می تواند جدا شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر