4

مذاکره برای تمدید قرارداد ستاره ” پرسپولیس ” از سوی مدیران این تیم آغاز شد

  • کد خبر : 258158
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۱۳

افق نیوز/ او یکی از ستاره‌های کنونی تیم برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود و مربی کروات سرخ‌ها از شرایط او کاملا رضایت دارد.

Image result for ‫بشار رسن‬‎

هافبک عراقی پرسپولیس با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران این تیم مواجه شده است.

این مساله باعث شده تا پیشنهاد تمدید قرارداد به این هافبک جوان داده شود و مدیران پرسپولیس در تلاش هستند قرارداد این بازیکن را که در پایان فصل هجدهم تمام می‌شود را بار دیگر تمدید کنند.بشار رسن که در اولین دیدار فصل هجدهم نمایشی درخشان از خود برابر پدیده مشهد به اجرا گذاشت، یکی از ستاره‌های کنونی تیم برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود و مربی کروات سرخ‌ها از شرایط او کاملا رضایت دارد.

بشار رسن در حال حاضر سهمیه زیر ۲۳ سال این تیم محسوب می‌شود و یکی از گزینه‌های احتمالی درخشش در این فصل و در نهایت ترانسفر محسوب می‌شود. اتفاقی که باعث شده تا مدیران پرسپولیس از هم اکنون به دنبال رضایت او برای ادامه همکاری با این باشگاه باشند.

بشار رسن، ستاره سابق تیم نیروی هوایی عراق بعد از درخشش در دیدارهای تیم باشگاهی و تیم ملی عراق مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته بود و با قراردادی مناسب به این تیم پیوست. او در فصل گذشته در روزهای ابتدایی نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت اما مصدومیت و حضور چندباره در اردوهای تیم المپیک و تیم ملی عراق باعث شد تا او جایگاه اصلی در ترکیب را از دست بدهد.

در این فصل با توجه به جدایی چند مهره اصلی ترکیب پرسپولیس، او بار دیگر به مهره قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده و در بازی اول مقابل پدیده نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. بشار که بعد از ثبت قرارداد با سرخپوشان اعلام کرده بود به دنبال درخشش در این تیم و حضور در فوتبال اروپاست، اکنون باید دید چه پاسخی به درخواست تمدید قرارداد پرسپولیس خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر