2

آقای تاج، پیشکسوت‌تر از برهانی نبود که جایزه برترین‌ها را بدهد

  • کد خبر : 258241
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته پیشکسوتان این روز‌ها منحل شده، آقای تاج پیشکسوت‌تر از برهانی نبود که جایزه برترین‌ها را بدهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته پیشکسوتان این روز‌ها منحل شده، آقای تاج پیشکسوت‌تر از برهانی نبود که جایزه برترین‌ها را بدهد.

حمید جاسمیان آقای تاج، پیشکسوت‌تر از برهانی نبود که جایزه برترین‌ها را بدهد

افق نیوز/حمید جاسمیان، در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس و اینکه ایا اطلاعی از شرایط این باشگاه دارد یا خیر، اظهارداشت: من تماسی با پرسپولیس ندارم و به همین دلیل هم هیچ خبری از این تیم ندارم.

وی افزود: شما ببینید چه کسانی در باشگاه پرسپولیس در رأس کار هستند. البته گرشاسبی عملکرد نسبتا خوبی داشته و به نظر فرد قابل قبول‌تری می‌آید. امیدوارم پرسپولیس به چیزی که شایستگی آن را دارد دست پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم در فصل جدید چند مهره اصلی خود را از دست داده، گفت: کمی شرایط سخت شده است و با توجه به بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس باید با این شرایط مدارا کند تا بازیکنان جدید به ترکیب اضافه شوند. جمع‌وجور کردن تیم درحال حاضر کمی سخت شده، ولی برانکو و تیمش باید تلاش کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذارند.

جاسمیان در ارتباط با عملکرد برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس در سال‌های اخیر تصریح کرد: او مربی بسیار خوب و با فکری است به نظرم برانکو می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت‌های بیشتری برساند البته رسیدن به موفقیت‌ها تدابیر لازم خود را می‌خواهد. برانکو فعلا برای پرسپولیس خوب بوده، ولی نمی‌شود گفت که تا چه زمانی می‌تواند در این تیم کار کند.

وی درخصوص شرایط این روز‌های فوتبال ایران و پیشکسوتان باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تاج یک مراسم را با عنوان برترین‌ها برگزار می‌کند، ولی شما ببیند که چه کسانی به این مراسم رفتند. ما این همه پیشکسوت در فوتبال داریم آیا باید آرش برهانی بالای صحنه برود و جایزه بدهد. کسی دیگر ارزشی برای پیشکسوتان قائل نیست واین ضعف فوتبال ایران است. پیشکسوتان زیادی در فوتبال وجود دارند اما وقتی که از آنها دعوت نمی‌شود یعنی مشکل بزرگی در فوتبال ما وجود دارد. من یک سوال دارم یعنی کسی از بین این همه پیشکسوت لیاقت دادن جایزه را نداشت که از آنها دعوت نشد. همین موضوع است که کسی مثل حسن روشن در مراسم قهر می‌کند چون احترامی به او گذاشته نمی‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: آیا مدیران بهتری وجود ندارند که در سمت‌های بالایی فوتبال ایران کار کنند؟ کمیته پیشکسوتان این روز‌ها منحل شده، آقای تاج چرا باید پیشکسوتان چنین شرایطی داشته باشند؟

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر