2

عملکرد ضعیف ستاره فوق العاده محبوب “پرسپولیس” در برابر پدیده ؛ آیا او به زمان نیاز دارد ؟

  • کد خبر : 258272
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

با این حال او در روزی که پرسپولیس به شدت از سوی پدیده تحت فشار قرار گرفته بود نمایش ضعیفی از خود به جا گذاشت و نتوانست آنطور که باید انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند.

Image result for ‫امید عالیشاه‬‎

امید عالیشاه بعد از نزدیک به دو سال دوری از فوتبال و پرسپولیس در اولین بازی این تیم نتوانست نمایش دلچسبی را به جا بگذارد.

عالیشاه که انگیزه فوق العاده‌ای در تمرینات و اردوهای آماده سازی این تیم داشت، به نظر می‌رسید یکی از بازیکنان جالب توجه و هیجان انگیز سرخ‌ها در جدال اول لیگ هجدهم لقب گیرد.عالیشاه که در لیگ شانزدهم برای حضور در تراکتورسازی و پشت سر گذاشتن دوران سربازی از پرسپولیس جدا شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مصائب فراوان و دوری نزدیک به دوساله از فوتبال به این تیم بازگشت.

با این حال او در روزی که پرسپولیس به شدت از سوی پدیده تحت فشار قرار گرفته بود نمایش ضعیفی از خود به جا گذاشت و نتوانست آنطور که باید انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند. پاس‌های اشتباه متعدد و ناتوانی در عبور از مدافعان حریف از او بازیکنی در استادیوم امام رضا (ع) ساخت که فرسنگ‌ها با خواسته هواداران دور است و اکنون در روزهای سخت این تیم با توجه به محرومیت نقل و انتقالات و خالی بودن نیمکت، باید انتظار داشت هر چه زودتر به فرم ایده آل خود دست یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر