3

قبل از حضور فتحی همه چیز گل‌و‌بلبل بود ولی خبری از او نشد/شکایت از تیام و باطل کردن ITC نورافکن

  • کد خبر : 258320
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت:قبل از حضور آقای فتحی همه چیز رفاقتی و گل و بلبل بود نمی‌دانم بعد از گرفتن حکم چه اتفاقاتی افتاد که دیگر خبری از او نشد.

قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت:قبل از حضور آقای فتحی همه چیز رفاقتی و گل و بلبل بود نمی‌دانم بعد از گرفتن حکم چه اتفاقاتی افتاد که دیگر خبری از او نشد.

به گزارش افق نیوز، علی نظری جویباری در خصوص شایعات بازگشتش به استقلال و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

*با من صحبتی برای بازگشت به استقلال نشده است

وی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اینکه آیا صحبتی برای بازگشت او به جمع آبی‌پوشان مطرح شده است، گفت: هیچ کس با من صحبت نکرده و اصلاً حرفی در مورد بازگشت من زده نشده است. نه کسی با من تماس گرفته و نه کسی پیشنهاد کرده است. قبل از آمدن فتحی به استقلال تماس‌ها گرفته شد و آقای فتحی هر روز با من صحبت می‌کرد اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر تماس نگرفتند.

*فتحی راه افتخاری را برود به بیراهه خواهد رفت

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند دلیل این کار چیست، گفت: سابقه کاری من روشن است و هر وقت از من خواسته‌اند که کمک کنم این کار را انجام دادم منتی هم بر سر کسی نداشتم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده ولی مشکلی با کسی ندارم و همیشه حضور در استقلال برایم افتخار بوده است. اگر قرار است آقای فتحی راه افتخاری را برود مطمئن باشید به جایی نمی‌رسد. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می‌گفت تا ۱۴۰۰ و پایان دوره روحانی هستم اما او با کارهایش استقلال را نابود کرد می‌دانید چرا؟ چون استقلال برای او مهم نبود این آقایان و معاونشان آمدند و هر کاری می‌خواستند با استقلال کردند، استقلال را به پرتگاه رسانده و همان‌جا ولش کردند. آیا از این بیشتر می‌شد این باشگاه را نابود کرد؟

*کت هیات مدیره استقلال برای برخی پیشکسوتان گشاد است

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال تأکید کرد: سه روز مانده به لیگ برتر از سمتشان استعفا دادند و کارهایی در این باشگاه کردند که بی‌سابقه بود قرارداد عجیب و غریب با جباروف و تیام، گرو گرفتن پاسپورت حسینی و آن قرارداد مبتدیانه با نورافکن. این آقایان استقلال را کوچک کردند چون خودشان کوچک بودند. زمانی در هیأت مدیره این باشگاه نفراتی مثل دکتر ایروانی، میرشاه‌ولد، آقامحمدی و … حضور داشتند اما افراد کوتوله که در حد و قواره باشگاه استقلال نبودند وارد هیأت مدیره شدند و در کوچک بودن این افراد همین بس که وقتی از هیأت مدیره خارج‌شان کردند معاونت باشگاه را قبول کردند. هیأت مدیره باید سیاست‌گذار برنامه‌های کلان باشد ولی متأسفانه الان می‌بینیم که خیلی از پیشکسوتان استقلال در هیأت مدیره هستند و کت این عنوان برای آنها گشاد است.

*اسطوره های استقلال حجازی و پورحیدری هستند نه پرسپولیسی‌ها

نظری جویباری تأکید کرد: شأن باشگاه استقلال را آنقدر پایین آوردند که مدیرعامل برای مذاکره با مدیر برنامه تیام به ترکیه رفت، آقایان نمی‌دانستند این تیم پرافتخارترین تیم آسیا است. این افراد ادعایشان این بود که اسطوره‌هایشان آقایان پروین و همایون بهزادی هستند. این دو نفر عزیز و بزرگ فوتبال ایران هستند ولی اسطوره‌های استقلال حجازی، پورحیدری، جباری و روشن هستند نه پرسپولیسی‌ها.

*قبل از حضور فتحی همه چیز گل‌و‌بلبل بود ولی خبری از او نشد

وی در ادامه در خصوص اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر حضورش در استقلال مطرح شده بود، گفت: قبل از حضور آقای فتحی همه چیز رفاقتی و گل و بلبل بود نمی‌دانم بعد از گرفتن حکم چه اتفاقاتی افتاد که دیگر خبری از او نشد. افتخارم این است که استقلالی‌ هستم و دوست داشتم امسال استقلال ستاره سوم را بگیرد ولی ظاهراً باز هم باشگاه همان راه را می‌رود و فتحی اگر چه دقیقه ۹۰ آمده ولی اگر می‌خواهد استقلال موفق شود باید تصمیم قاطع بگیرد و حواسش باشد که از جایی خط نگیرد. اگر قرار باشد کسی به او بگوید چه کار کند و یا چه کار نکند باز هم می‌شود همان مدیرعامل سابق.

*شکایت از تیام و باطل کردن ITC نورافکن خنده‌دار است

وی با انتقاد از صحبت‌های سرپرست جدید باشگاه، گفت: تعجب می‌کنم که چرا شأن باشگاه را پایین می‌آورند و در حالی که می‌دانند بازیکنانی مثل حسینی و تیام رفتنی هستند هر روز در مورد آنها به هواداران وعده می‌دهند. عجیب‌تر اینکه آقایان دیشب اعلام می‌خواهند ITC نورافکن را باطل کنند این حرف‌ها خنده‌دار نیست؟ باشگاه خودش ITC بازیکنان را صادر کرده و حالا به دنبال باطل کردن آن است؟ این وعده‌ها در ذهن هوادار می‌ماند و آنها توقع پیدا می‌کنند. آقایان قبل از فتحی قراردادهایی بستند که انسان شاخ در می‌آورد، دیشب یکی از دوستانم می‌گفت قرارداد جباروف آنقدر بند دارد که اصلاً نمی‌دانیم این قرارداد به نفع باشگاه بسته شده و آیا باشگاه استقلال در این قرارداد لحاظ شده یا خیر. افتخاری استقلال را به چه روزی انداخت، هنوز فصل شروع نشده هشت میلیارد پول فصل قبل را پیش‌خور کردند و رفتند. چرا کسی با این افراد برخورد نمی‌کند؟ آنهایی که قرارداد بستند الان کجا هستند؟ چقدر داد زدیم که این افراد مردم را فریب می‌دهند و با این بوق و کرنا کردن فقط بازی رسانه‌ای می‌کنند. مگر تیام چقدر بازیکن بزرگی بود؟ مگر شفر ۴ سال بیکار نبود؟ وقتی اینها به استقلال آمدند دوباره نامشان بر سر زبان‌ها افتاد و از کنار استقلال دوباره به شرایط خوب رسیدند.  این حرف‌ها دردآور است ولی باید گفت حراست ورزش و جوانان الان باید به این مسائل ورود کند و گزارش بدهد که چه اتفاقاتی در باشگاه رخ داده است.

نظری جویباری در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: من بازی روز جمعه استقلال را دیدم ولی واقعاً این تیم نیاز به بازیکن دارد در ترکیب استقلال چند چهره جوان دیدم که اینها آینده‌های فوتبال این مملکت هستند اما امسال در حد تیم نخواهند بود چرا؟ چون باید فرصت پیدا کنند، ما قبل ها این کار را می‌کردیم که بازیکنانی مثل جباری و تیموریان را به تیم‌های دیگر می‌فرستادیم و وقتی دل و جرأت بازی در سطح اول را پیدا می‌کردند آنها را به تیم برمی‌گرداندیم. این جوانان هم باید مثل جباری، تیموریان، حیدری و طالب‌لو شوند. استقلال موش آزمایشگاهی نیست و چند وقتی دیگر باید در آسیا بازی کند آنجا می‌فهمید که کار چقدر سخت است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر