1

سرنوشت شوم مادر و کودک در قنات قدیمی

  • کد خبر : 258379
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۳

نجاتگران آتش‌نشان پس از سه ساعت تلاش توانستند جسد مادر و کودک چهارماهه‌اش را از درون چاه قناتی قدیمی در اراضی روستای سه‌گنبد و حسینی بخش میان‌جلگه شهرستان نیشابور خارج کنند.

نجاتگران آتش‌نشان پس از سه ساعت تلاش توانستند جسد مادر و کودک چهارماهه‌اش را از درون چاه قناتی قدیمی در اراضی روستای سه‌گنبد و حسینی بخش میان‌جلگه شهرستان نیشابور خارج کنند.

به گزارش شرق، سیدمهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام پلیس ۱۱۰ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی و درخواست کمک برای جست‌وجوی جسد مادر و کودک چهارماهه‌اش در چاه‌های یک قنات قدیمی یک تیم از نجاتگران ایستگاه یک و یک مقنی کمکی از شهرداری به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: پس از حدود یک ساعت جست‌وجو در مسیر قنات و با توجه به اطلاعاتی که پلیس از متهمان پرونده دریافت کرد، چاه مذکور مشخص شد و تیم نجات آماده‌فرود به درون چاه رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: این چاه قدیمی حدود ۱۴ متر عمق داشت و دیواره‌های اطراف آن ریزش کرده بود و دهانه آن نیز حدود پنج متر باز بود که کار را برای نجاتگران مشکل کرده بود و برای دسترسی آسان‌تر یک نردبان روی دهانه چاه قرار گرفت و از سه‌پایه نجات نیز به شکل دوپایه و حمایت خودرو آتش‌نشانی استفاده شد.

سپس مقنی شهرداری به اتفاق یکی از نجاتگران به درون چاه رفتند و اجساد را پیدا کردند.

حسینی گفت: روی اجساد خاک ریخته شده بود که نجاتگران اقدام به برداشتن خاک‌ها کرده و سپس اجساد را درون کیسه حمل جسد قرار داده و به بیرون چاه انتقال دادند.

وی افزود: در این عملیات یک تیم پنج‌نفره از نجاتگران در گرمای شدید هوا پس از سه ساعت تلاش توانستند کار را به پایان برسانند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابورگفت: این عملیات با حضور بازپرس پرونده، نیرو‌های آگاهی، پزشکی قانونی و نیرو‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری نیشابور انجام شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258379

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر