تازه ترین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

به گزارش افق نیوز/ با توجه به مذاکرات متعدد مدیران باشگاه استقلال با ترابزون ترکیه براى انتقال مجید حسینى در نهایت طرفین به توافقات اولیه رسیدند و به احتمال زیاد جدایى حسینى از استقلال طى امروز و فردا نهایى مى شود تا بدین ترتیب استقلال هم از این انتقال سود بالایى ببرد. حسینی در حال حاضر در تمرینات ترابزون نیز حاضر شده است. استقلالی ها منتظر ورود مدیران ترابزون به تهران هستند تا این انتقال نهایی شود.

تیام در یک قدمی باشگاه عجمان

مذاکراتى که بارها و بارها مدیران استقلال با مدیر برنامه هاى تیام داشتند در نهایت تا به این لحظه توافق نهایى درباره جدایى تیام صورت نگرفته و این موضوع در حالى است که شنیده مى شود مهاجم سنگالى آبى پوشان با باشگاه عجمان در حال مذاکره است.

استقلالى ها از ابتدا خواهان بازگشت تیام به تیمشان بودند و این بازیکن براى جدایى باید رقمى بالای ۶۰۰ هزار دلار به مدیران استقلال پرداخت کند و غرامتش را بپردازد و اگر این امر صورت نگیرد استقلال شکایت خود را به فیفا می برد که این موضوع برای تیام و باشگاه مد نظر جریمه و محرومیت در پی خواهد داشت.

الحاجى و بررسى رزومه

مدیران باشگاه استقلال همچنان در حال بررسى رزومه و مذاکره با الحاجى هستند و این بازیکن نیز روز گذشته از تیم اوسترشوند خداحافظى کرده است.

ایمن حسین و مذاکرات استقلالى ها

ایمن حسین بازیکن عراقى در تیررس استقلالى ها قرار دارد و وضعیت حضور این بازیکن با حضور در تهران براى قرار گرفتن در ترکیب آبى پوشان مشخص مى شود.

نیومایر و تست ایفمارک

نیومایر بازیکن آلمانى مد نظر استقلالى ها روز گذشته وارد تهران شد و این بازیکن امروز در تست هاى ایفمارک حاضر مى شود تا در صورت تایید پزشکان قرارداد با اىن منعقد شود. قرارداد این بازیکن در حال نهایی شدن است.