1

مدیریت جدید استقلال راه را برای تیام بست!/ مشخص شدن ضعف مدیریتی در ماجرای جدایی نورافکن

  • کد خبر : 258433
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

حتی مدیربرنامه تیام طی مذاکره با باشگاه استقلال عنوان کردند حاضرند مبلغ فسخ قرارداد (۲۰۰ هزار دلار) را بپردازند تا رضایت‌نامه او صادر شود، اما باشگاه استقلال زیر بار نرفت.

باشگاه استقلال سنگ بزرگی جلوی پای مهاجم سنگالی گذاشت.
مامه بابا تیام مدیریت جدید استقلال راه را برای تیام بست!/ مشخص شدن ضعف مدیریتی در ماجرای جدایی نورافکن

افق نیوز/ شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل آشفتگی باشگاه استقلال در دو ماه گذشته رفتارهای مامه تیام مهاجم سنگالی بود. کسی که آنقدر مسئولان استقلال را بازی داد تا همگان تصور کنند او با قرارداد سنگین قرار است پول زیادی به جیب بزند، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

 

با آمدن امیرحسین فتحی و معاونان جدید باشگاه، استقلالی‌ها از طریق دایره حقوقی مرتب به بررسی بندهای قرارداد تیام پرداخته و در نهایت سنگ بزرگی جلوی پای تیام قرار دادند، اینکه به هیچ عنوان رضایت‌نامه او را نخواهند داد. تیام ابتدا تصور می‌کرد که به مانند مدیرانی قبلی استقلال می‌تواند آنها را تحت فشار بگذارد، اما ممانعت استقلال و نامه رسمی این باشگاه به او باعث شد تا الان تیام نتواند با تیمی قرارداد امضاء کند. حتی مدیربرنامه تیام طی مذاکره با باشگاه استقلال عنوان کردند حاضرند مبلغ فسخ قرارداد (۲۰۰ هزار دلار) را بپردازند تا رضایت‌نامه او صادر شود، اما باشگاه استقلال زیر بار نرفت.

 

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال به ایجنت تیام اعلام کرد که اولا به دلیل تأخیر در حضور در تمرینات جریمه شده و اگر هم می‌خواهد به تیم دیگری برود، باید باشگاهی که او را خواسته به ایران بیاید و با استقلال مذاکره کند. خبرهایی هم به گوش رسیده که استقلالی‌ها برای دادن رضایت‌نامه تیام مبلغ سنگینی را می‌خواهند. این نوع مدیریت استقلال نشان می‌دهد که چقدر در طول دو سال گذشته ضعف مدیریتی باعث شد تا بازیکنی چون امید نورافکن با مبلغ ۵۰ هزار دلار از این تیم جدا شود.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258433

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر