1

ارسال پرونده جزایری به تهران/دستگیری اخلالگران اقتصادی ادامه دارد

  • کد خبر : 258449
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبر داد و گفت: به طور قطع پرونده اخلالگران اقتصادی با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبر داد و گفت: به طور قطع پرونده اخلالگران اقتصادی با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پس از جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: با توجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده اش به تهران منتقل می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه؟

محسنی اژه ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی خواند و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه این متهمان گفت: نمی توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود.

به گزارش صدا و سیما محسنی اژه ای خطاب به مردم بیان داشت: به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد. مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می توان او را محاکمه کرد، باید مراحل قضایی طی شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایی افزود: امروز هم با حضور رئیس قوه قضاییه در خصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می کنم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258449

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر