1

خرید خارجی مد نظر ” استقلال و شفر هنوز پا به تهران نگذاشته حاشیه ساز شد

  • کد خبر : 258455
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

هنوز ۲۴ ساعت از قطعی شدن حضور هافبک آلمانی در استقلال نگذشته که پاسخ تست های پزشکی این بازیکن به جنجالی دیگر در اردوی این تیم تبدیل شده است.

Image result for ‫اصغر حاجیلو‬‎

هنوز ۲۴ ساعت از قطعی شدن حضور هافبک آلمانی در استقلال نگذشته که پاسخ تست های پزشکی این بازیکن به جنجالی دیگر در اردوی این تیم تبدیل شده است.

« متاسفانه ۲-۳ تا بازیکن گفتند اما آنها را که چک کردند، گویا نخواستند!».بعد از این که مذاکرات برای تمدید قرارداد سرور جپاروف با استقلال به بن بست خورد، سران این باشگاه برای جلب رضایت وینفرد شفر بلافاصله مذاکرات نهایی با نویمایر هافبک آلمانی مد نظر سرمربی را در دستور کار قرار داده و این بازیکن را صبح دیروز به تهران کشاندند تا با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی مراحل نهایی عقد قرارداد و اضافه شدن او به تیم را انجام دهند.در شرایطی که نویمایر بلافاصله در ایفمارک حاضر و تست های پزشکی را پشت سر گذاشت صبح امروز اصغر حاجیلو در اولین گفتگوی زنده خود به عنوان سرپرست استقلال با رادیو با صحبت های ابهام آمیز پیرامون هافبک آلمانی باعث شد تا یکی دیگر از خریدهای خارجی مد نظر استقلال و شفر هم هنوز پا به تهران نگذاشته حاشیه ساز شود. اصغر حاجیلو در حالی در گفتگو با برنامه صبح و ورزش رادیو با کلماتی عجیب از خرید آلمانی صحبت کرد و گفت:

وقتی با خسرو والی زاده مجری این برنامه صحبت کردیم او نیز با تایید این صحبت های ابهام آمیز پیرامون خرید آلمانی گفت:

« برداشت خود من هم از صحبت های سرپرست جدید استقلال این بود که نویمایر در تست های پزشکی رد شده است و نمی تواند با این تیم قرارداد ببندد».

دقایقی بعد از این صحبت های حاجیلو، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفتگویی دیگر به ابهامات پیش آمده در روند خرید بازیکن آلمانی اشاره و مدعی شد جواب نهایی تست های پزشکی نویمایر تا بعداز ظهر امروز به باشگاه خواهد رسید تا در نشست با وینفرد شفر پیرامون عقد قرارداد تصمیم گیری نهایی انجام شود. فتحی که با امیدواری فراوان صحبت می کرد در این گفتگو علاوه بر نویمایر پیرامون سایر خریدهای باشگاه نیز خبرهای خوبی برای طرفداران داشت.

حال با این دو گفتگوی متناقض باید منتظر ماند و دید سرنوشت نویمایر و استقلال به کجا کشیده خواهد شد، هافبکی که شفر اعتقاد دارد گزینه مناسبی برای جانشینی جپاروف است اما تردیدها پیرامون سلامت جسمانی و تست های پزشکی او کمی اوضاع را برای خرید و عقد قرارداد با او پیچیده کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر