1

نیازی به جذب بازیکن نداریم

  • کد خبر : 258460
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: وضعیت تیم مناسب است و نیازی به جذب بازیکن نداریم.

 به گزارش افق نیوز/ مجید حاج‌رسولیها اظهار داشت: انتقال مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال تهرانتقریبا قطعی شده است، جایگزین خاصی برای وی مشخص نشده است؛ تیم ما خوب است، یک تیم روی نیمکت داریم و بچه‌ها خیلی خوب هستند.

وی افزود: البته یکی دو بازیکن برای جایگزینی مد نظر داریم اما وضعیتذوب‌آهن مناسب است و نیازی به جذب بازیکن نداریم؛ با رفتن مرتضی تبریزی مشکلی برای تیم به وجود نمی‌آید و از صمیم قلب آرزو می‌کنم وی در تیم جدیدش مانند زمان حضور ذوب‌آهن موفق باشد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی با استقلال در هفته دوم لیگ برتر نیز افزود:  بازی با استقلال تهران برای ما مانند سایر بازی‌های لیگ برتر است و تنها ۳ امتیاز دارد، بازیکنان شرایط بدنی خود را حفظ کرده‌اند و همه هم و غم ذوب‌آهن در هفته‌های ابتدایی ماندن در کورس قهرمانی است.

وی در ادامه بیان داشت: اوایل هفته فشار تمرینی زیاد بود و رفته رفته تا روز بازی کم‌تر می‌شود تا برای بازی آماده شویم و بتوانیم نتیجه خوبی برابر استقلال کسب کنیم؛ امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم در کورس قهرمانی در بالای جدول باقی بمانیم.

حاج‌رسولیها در پایان در مورد سهم تماشاگران استقلال از ورزشگاه تصریح کرد: مدیران عامل باشگاه‌های ذوب‌آهن و استقلال برای سهمیه تماشاگران از سکو‌های ورزشگاه فولادشهر در این بازی در حال مذاکره هستند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر