1

اقدامات شرکت زامیاد برای از بین بردن واسطه های بازار قطعات یدکی

  • کد خبر : 258518
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

مدیرعامل شرکت زامیاد به تشریح برنامه‌های این شرکت در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی خودرو پرداخت.

به گزارش سایپانیوز، محمد زارع‌پوراشکذری گفت: متأسفانه وفور قطعات یدکی تقلبی و غیر مرغوب در بازار قطعات خودرو، باعث عرض‌اندام افراد سودجو در این بازار شده است؛ به‌طوری‌که این افراد، نقاط ضعف بازار را در هر مرحله از زنجیره تأمین تا عرضه شناسایی کرده و با تمام توان سعی در تسخیر آن دارند.

وی اضافه کرد: به همین منظور شرکت زامیاد در راستای افزایش رضایت مشتریان خود سعی دارد با گسترش شبکه خدمات و فروش قطعات اصلی در سراسر کشور، سفارش گذاری و تأمین انواع قطعات یدکی اصلی جهت توزیع در بازار و نیز‌ ارائه قطعات با قیمت و تسهیلات مناسب به بازار، ضمن‌ از بین بردن واسطه‌ها، مسیر دسترسی به قطعات اصلی محصولات این شرکت را کوتاه‌تر کند.

مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین تأکید کرد: در این راستا، عرضه مستقیم قطعات اصلی از طریق نمایندگان و عاملیت‌ها در سراسر کشور با قیمتی واحد و مناسب در دستور کار قرارگرفته است و امیدواریم بعد از این شاهد حضور افراد سودجو عرضه‌کننده قطعات تقلبی و غیر اصلی به مصرف‌کنندگان نباشیم.

زارع‌پور اشکذری در ادامه با اشاره به اقدام شرکت زامیاد برای سفارش گذاری و تأمین قطعات مورد نیاز مصرف‌کنندگان و عرضه از طریق طرح‌های فروش با قیمتی رقابتی با بازار، از مشتریان این شرکت تقاضا کرد: به منظور جلوگیری از ضررهای جانی و مالی جبران‌ناپذیر، ضمن عدم استفاده از قطعات غیر اصلی، نیازهای خود را در این بخش از طریق نمایندگان و عاملیت‌های مجاز این شرکت مرتفع کنند.

گفتنی است، امروزه وجود قطعات یدکی تقلبی و غیر اصلی به یکی از مشکلات بزرگ مشتریان در بازار خودروهای مختلف تبدیل‌شده است. این قطعات به دلیل شباهت فوق‌العاده زیاد به نمونه‌های اصلی قابل‌تشخیص و شناسایی نبوده و متاسفانه سود سرشاری را عاید سازندگان خود می‌کنند؛ به همین دلیل هر روز بر تعداد تولیدکنندگان آن‌ها افزوده‌ شده و به‌واسطه سودجویان به دست مشتریان نهایی می رسند.

لازم بذکر است، علیرغم شباهت های ظاهری بسیار، قطعات تقلبی از لحاظ عملکرد به هیچ وجه قابل مقایسه با قطعات اصلی یا تایید شده شرکت های مختلف نبوده و در شرایط پر تنش کارآیی خود را از دست می دهند. ضمن اینکه استفاده از قطعات اصلی، ضامن سلامت خودرو و سرنشینان آن است. این در حالی است که استفاده از قطعات تقلبی، علاوه بر تحمیل هزینه مالی زیاد باعث افزایش مصرف سوخت، معیوب شدن خودرو و انجام تعمیرات تکراری خودرو می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258518

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر