خبری خوب برای استقلالی ها در نقل و انتقالات

به گزارش افق نیوز/ پیرو اطلاعیه‌های سابق، کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که تا پایان زمان اداری مورخ ۹ مرداد ۱۳۹۷ وضعیت مجوز ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌های لیگ برتر به شرح ذیل است:

* استقلال: دارای هشت پرونده محکومیت قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده که تمام پرونده‌ها را با پرداخت یا با ارائه رضایت‌نامه، حل و فصل کرده است، لذا مجوز قطعی ثبت و استفاده از بازیکنان جدید این باشگاه صادر گردیده است.

* سپیدرود رشت: دارای دو پرونده محکومیت قطعی از سوی کمیته وضعیت بوده که تمام پرونده‌ها را با پرداخت یا با ارائه رضایت‌نامه، حل و فصل کرده است، لذا مجوز قطعی ثبت و استفاده از بازیکنان جدید این باشگاه صادر گردیده است.

نفت مسجدسلیمان: دارای شش پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت می‌باشد و تا این تاریخ اقدامی برای حل و فصل پرونده‌ها صورت نگرفته است، لذا مجوز قطعی صادر نگردیده و صرفاً مجوز یک مسابقه (نخستین مسابقه لیگ) برای این باشگاه صادر شده بوده است.

* پدیده مشهد: دارای شش پرونده منجر به صدور حکم قطعی از سوی کمیته وضعیت می‌باشد و تا این تاریخ اقدامی برای حل و فصل پرونده‌ها صورت نگرفته است، لذا مجوز قطعی صادر نگردیده و صرفاً مجوز یک مسابقه (اولین مسابقه لیگ) برای این باشگاه صادر شده بوده است.

نتیجه:

۱ – باشگاه‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، صنعت‌نفت آبادان، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، سایپا، نساجی،استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم، سپیدرود رشت، گسترش فولاد تبریز و استقلال، با حل و فصل تمام پرونده‌های دارای احکام لازم‌الاجرای خود در کمیته وضعیت، موفق به اخذ مجوز قطعی ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود گردیده‌اند. لازم به ذکر است،باشگاه پرسپولیس با توجه به حکم فیفا، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم می‌باشد.

۲- تنها دو باشگاه‌های پدیده مشهد و نفت مسجدسلیمان تا این تاریخ اقدام به حل و فصل پرونده‌های خود نکرده، لذا تا زمان عدم پرداخت مبالغ محکومیت یا ارائه رضایت‌نامه از تمام اشخاص دارای حکم قطعی از کمیته وضعیت در مهلت باقیمانده از نقل‌وانتقالات، محدودیت‌های مقرر برطرف نخواهد شد و بدیهی است با توجه تذکرات و ارسال اخطاریه‌های متعدد، مسئولیت اتخاذ سایر تنبیهات، مندرج در مقررات نیز بر عهده باشگاه مربوطه خواهد بود.