خوشحالی مردم تبریز مهمتر از مبلغ قرارداد دژآگه و شجاعی است

به گزارش افق نیوز/ حسن آذرنیا درباره جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی از سوی باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم تیم ما با حضور این بازیکنان کیفیت بهتری در  مسابقات لیگ برتر فوتبال به نمایش بگذارد.

خوشحالی مردم تبریز مهمتر از مبلغ قرارداد دژآگه و شجاعی است 

آذرنیا درباره مبلغ قرارداد دژاگه و شجاعی تصریح کرد: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و زنوزی مالک باشگاه در جریان مسائل مالی و قراردادها است و او در این باره توضیح می دهد. خوشحالی مردم تبریز از خرید این ۲ بازیکن مهم است و مبلغ قرارداد شان اهمیت چندانی ندارد. به هر حال هدف زنوزی از خریداری باشگاه تراکتورسازی این بود که مردم تبریز را شاد کند که تاکنون موفق بوده است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره زمان حضور شجاعی و دژاگه در تیم تراکتورسازی گفت: همه تلاش خود را می کنیم تا کارهای اداری این ۲ بازیکن را هر چه سریعتر انجام بدهیم تا از هفته سوم این ۲ بازیکن بتوانند تیم تراکتورسازی را همراهی کنند.

یک بازیکن خارجی مطرح را جذب می کنیم 

او درباره اینکه با جذب شجاعی و دژاگه لیست نقل و انتقالات تراکتورسازی تکمیل شد یا نه! تصریح کرد: این ۲ بازیکن جزء سهمیه آزاد محسوب می شوند و یک سهمیه لیگ برتری و یک سهمیه خارجی دیگر می توانیم به خدمت بگیریم. به احتمال زیاد یک بازیکن خارجی مطرح دیگر هم جذب می کنیم تا لیست بازیکنان خارجی خود را تکمیل کنیم.

۳ بازیکن خارجی با صلاحدید توشاک بازی می کنند 

آذرنیا درباره وضعیت بازی ۳ بازیکن خارجی جذب شده تراکتورسازی گفت: کارت بازی این ۳ بازیکن خارجی صادر شده است و مشکلی برای بازی کردن ندارند و آنها در صورت صلاحدید توشاک سرمربی تیم برابر نساجی مازندران به زمین مسابقه می روند.

محرومیت تماشاگران تبریزی پا برجاست 

سرپرست تراکتورسازی درباره اینکه جلسه درودگر با مسئولان فدراسیون فوتبال برای بخشش تماشاگران تبریزی نتیجه بخش بود یا نه! بیان کرد: درودگر مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تلاش خود را به کار بست تا محرومیت تماشاگران لغو شود اما تا این لحظه این محرومیت بخشیده نشده است و بازی با نساجی مازندران بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

او در پایان درباره بازی با نساجی مازندران خاطر نشان کرد: به هر حال ۳، ۴ بازی اول لیگ برتر فوتبال سخت است و تیم ضعیف و قوی نمی شناسد چرا که زمان می برد تا تیم ها ترکیب اصلی خود را بشناسند. البته بازیکنان ما مصمم هستند که با پیروزی برابر نساجی هدیه خوبی به هواداران بدهند.