1

ماشین گلزنی جدید استقلال؛ تغییر طلایی شفر

  • کد خبر : 258704
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۳۰

این فصل اما خط خوردن او از تیم ملی به نفع استقلالی‌ها شده است و او در پستی که در آن تبحر ویژه‌ای دارد می‌درخشد.

ووریا غفوری

ستاره آبی‌ها در دومین هفته لیگ برتر، وریا غفوری بود که با دو گل جور خط حمله گل‌نزن آبی‌ها را کشید.

به گزارش افق نیوز، گویا روند استقلال در فصل‌های گذشته این فصل هم ادامه دارد و خط حمله این تیم همچنان علاقه چندانی به گلزنی ندارند.

اولین گل استقلال در این فصل به نام وریا غفوری ثبت شد. بازیکنی که از ابتدای فصل جدید در پست هافبک به میدان می‌رود و این تغییر پست مثل همیشه برای آبی‌ها خوش‌یمن بوده است. غفوری در فصل‌ گذشته به دلیل بحث تیم ملی و کی‌روش در برابر این تغییر پست مقاومت کرده و شفر را متقاعد کرده بود که او را در خط دفاع به میدان بفرستد. این فصل اما خط خوردن او از تیم ملی به نفع استقلالی‌ها شده است و او در پستی که در آن تبحر ویژه‌ای دارد می‌درخشد.

غفوری از فصل گذشته تا بازی این هفته مقابل ذوب‌آهن ۹ بازی در این پست بازی کرده است و آمار ۵ گل و دو پاس گل را ثبت کرده است. یعنی او به صورت میانگین فقط در دو بازی عملکرد مثبتی نداشته است. غفوری در این پست هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان، درخشیده و حالا یکی از بهترین گلزنان فصل جدید لیگ محسوب می‌شود. امتیاز استقلال از بازی مقابل ذوب‌آهن را هم تمام و کمال باید به اسم شماره ۲۱ آبی‌ها و بازی جادویی‌اش نوشت که جور خط حمله کار تیمش را کشید و نگذاشت استقلال بازنده از فولادشهر خارج شود و شروع بدی مانند دو فصل گذشته داشته باشد. او اولین کسی بود که این فصل، در یک بازی دو گل می‌زند.

خرید فرشاد محمدی‌مهر، یعنی شفر این فصل به طور کامل روی وریا به عنوان هافبک راست حساب کرده و او هم به خوبی، توانسته جواب این اعتماد را بدهد. با آمار ۵ گل در ۹ بازی به عنوان هافبک راست، شاید استقلال در فصل جدید، بعد از سال‌ها یک مدعی آقای گلی داشته باشد!

منبع: وب سایت برنامه نود
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258704

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر