1

مخالفت ربیعی با کلنگ‌زنی یک بیمارستان در حوزه انتخابیه‌ یک نماینده، استیضاح را کلید زد

  • کد خبر : 258731
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد بسیاری از نمایندگان به دنبال کلنگ‌زنی و راه‌اندازی پروژ‌ه های مختلف در حوزه‌های انتخابیه خود هستند و به این علت با ابزار استیضاح برخی از وزرا را تحت فشار قرار می‌دهند.

مخالفت ربیعی با کلنگ‌زنی یک بیمارستان در حوزه انتخابیه‌ یک نماینده، استیضاح را کلید زد

یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی که خواست نامش منتشر نشود به خبرنگار ایلنا گفت: طرح اولیه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از نمایندگان به دلیل مخالفت وزیر با کلنگ‌زنی یک بیمارستان در حوزه انتخابیه‌اش، کلید زد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد بسیاری از نمایندگان به دنبال کلنگ‌زنی و راه‌اندازی پروژ‌ه های مختلف در حوزه‌های انتخابیه خود هستند و به این علت با ابزار استیضاح برخی از وزرا را تحت فشار قرار می‌دهند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از نمایندگان هم در این راستا به دنبال کلنگ زنی برای احداث یک بیمارستان بود تا دستش برای تبلیغات در دوره بعدی کوتاه نماند که وزیر کار اجازه آن را در شرایط فعلی کشور نداد.

این نماینده گفت: همه ما می دانیم که در این شرایط جدید کلنگ زنی برای ساخت یک پروژه جدید غیر منطقی است و الان اولویت با اتمام پروژه‌های قبل است بنابراین این اقدامات جز عوام‌فریبی حاصلی ندارد.

در ادامه با بیان اینکه برخی دیگر هم این نماینده را به خاطر منافع خود در این ورطه همراهی می‌کنند، خاطر نشان کرد: تعداد اندکی از نمایندگان مجلس هم وقتی دیدند منافعشان با این نماینده همسو است با وی همراهی کردند چرا که از این همراهی سود می‌برند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر