3

عده‌ای جیره خوارقصد ضربه زدن به استقلال خوزستان را دارند

  • کد خبر : 258821
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما در حال آزمون و خطا در لیگ‌برتر است و ما دیدارهای چند هفته اول لیگ‌برتر را به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما در حال آزمون و خطا در لیگ‌برتر است و ما دیدارهای چند هفته اول لیگ‌برتر را به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی تیمش مقابل پدیده در هفته دوم لیگ‌برتراظهار داشت: بازی را  بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم در نیمه اول به گل برسیم اما در ادامه با اخراجی که در بازی صورت گرفت نتوانستیم شرایط را کنترل و در دقایق پایانی بازی برد را با باخت عوض کردیم.

وی افزود: متاسفانه در میانه بازی با مصدومیت داور، بازی نگه داشته و منجر به افزایش وقت‌های تلف شده شد و این موضوع به تیم ما ضربه زد. باید بگویم کسانی که جیره‌خوار عده‌ای هستند و قصد ضربه زدن به تیم را دارند و از دقیقه ۸۰ شروع به فحاشی و ایجاد استرس روی بازیکنان ما کردند موجب شد بازیکنان جوان ما تمرکز لازم را نداشته و  ۲ گل دریافت کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: تیم ما به دلیل نداشتن بازی‌های تدارکاتی و دیر شروع کردن تمرینات هم‌اکنون در حال آزمون و خطا در لیگ‌برتر است و ما دیدارهای چند هفته اول لیگ‌برتر را به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

یزدی در خصوص حضور ایمان مبعلی در استقلال خوزستان گفت: ایمان بازیکن بزرگی است و می‌توان از تجربه  وی در تیم جوان استقلال خوزستان بهره‌مند شد.

وی در پایان در خصوص شرایط یونس دلفی خاطرنشان کرد: یونس در حال حاظر در اردوی تیم امید است و در اختیار ما نیست. او قطعا خواهان رفتن از ایران است و من هم با رفتن او به لیگ‌های اروپایی موافقم چون موجب کسب تجربه و پیشرفت این بازیکن در فوتبالش می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر