1

اگر غرورم اجازه می‌داد گریه می‌کردم/ خداداد! ناراحت نباش، مردم همین هستند

  • کد خبر : 258828
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۸

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شعار هواداران سپیدورد علیه خداداد عزیزی گفت: اگر غرورم اجازه می‌داد امروز گریه می‌کردم.

وی ادامه داد: به نظر شما خداداد و علی کریمی دوست ندارند در تیمی مانند سپاهان کار کنند؟ من تیم خودم را می‌گویم؛ آیا به نظر شما این افراد دوست ندارند در چنین تیم‌هایی کار کنند؟ خداداد عزیزی و علی کریمی نام‌های بزرگی هستند که فقط به عشق مردم به این تیم‌ها می‌آیند. مگر سال گذشته سپیدرود سه هفته متوالی پشت هم شکست نخورد؟ من در این استادیوم‌ها خیلی فحش خورده‌ام. حتی زمانی که در استقلال هم بودم فحش شنیدم؛ جایی که جوانی‌ام را گذاشتم و قهرمانی ایران، قهرمانی آسیا و قهرمانی جام حذفی را تجربه کردم. الان هم می‌گویم خداداد! ناراحت نباش مردم همین هستند. بارها صبح به سود یک نفر شعار دادند و بعدازظهر علیه او.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: من امروز برای خداداد عزیزی ناراحت شدم چون او با عشقش به سپیدرود آمده است. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم مردم رشت چنین شعارهایی بدهند. کلاهمان را قاضی کنیم. این تیم را فقط ریشه آن نگه داشته است. من از خداداد معذرت خواهی می‌کنم. دوست نداشتم امروز این الفاظ علیه او سر داده شود. همانطور که گفتم من فحش‌های زیادی شنیده‌ام اما امروز به خاطر خداداد اگر غرورم اجازه می‌داد گریه می‌کردم. خدا لعنت کند کسانی که فرهنگ فضای مجازی را به این کشور آوردند. ما هر چه می‌کشیم از این فرهنگ است. دیگر نمی‌خواهم در مورد فوتبال حرفی بزنم. درست است تیمم امروز گل زد اما خدا شاهد است روح و روانم جای دیگری بود.

قلعه‌نویی در واکنش به سوال خبرنگاری که از او پرسید سپیدرود تاکنون چنین نتیجه‌ای را در شهر رشت تجربه نکرده و با وجود کسب چنین نتیجه‌ای خداداد عزیزی به خود اجازه می‌دهد که به سمت هواداران برود و با آنها درگیر شود، گفت: مگر برزیل در جام‌جهانی ۲۰۱۴ هفت گل از آلمان نخورد؟ خواهش می‌کنم این فرهنگ‌ها را به خاطر نتیجه در مملکت ما باب نکنید. قبول دارم خداداد نباید رودرروی تماشاگران قرار می‌گرفت اما هر انسانی آستانه تحملی دارد. مگر خود من در دوران مربیگری‌ام چنین نتایجی را تجربه نکرده‌ام؟ بارها ۴ گل و ۵ گل خورده‌ام. شما را به خدا قسم می‌دهم این حرف‌ها را نزنید و از فرهنگ غلط دفاع نکنید. کار غلط، غلط است.

وی در مورد اینکه بیشتر بازیکنان سپیدرود سن بالایی دارند و تحرک آنها در زمین کم است، گفت: مهدوی بازیکنی بوده که در زمان اوجش همه تیم‌های لیگ برتر او را می‌خواستند، خود من هم زمانی که در استقلال بودم این بازیکن را می‌خواستم. خداداد اسطوره فوتبال ما است. من هم قبول دارم نباید به سمت تماشاگران می‌رفت اما او انسان کوچکی نیست. خداداد، امیر قلعه‌نویی نیست. ما خاطره‌های زیادی در تیم ملی با او داریم. به نظرم خداداد ایثار کرده هدایت سپیدرود را بر عهده گرفته است. این تیم تا ۱۰ روز پیش دو تکه بود و هر تکه در یک جا برای خود تمرین می‌کرد. در تاریخ فوتبال چنین چیزی نداریم. با این وضعیت به نظر شما خداداد ایثار نکرده؟

سرمربی سپاهان گفت: به نظر شما قرار است تمام پولی که گفته‌اند به خداداد عزیزی می‌دهند، پرداخت می‌شود؟ من هم الان کلی از باشگاه‌ها طلب دارم و مالیات آنها را هم خودم داده‌ام. خداداد هم دوست دارد مانند همه تیم‌ها بازیکن خوب بگیرد و تیمش به اردو برود. شما بروید به مسئولین استان گیر بدهید. گیلان و مازندران زیباترین استان‌های کشور هستند اما زمین استادیوم آن چمن مصنوعی است. من خواهش می‌کنم دیگر حرف نزنید. من دو ماه در انزلی کار کرده‌ام. وضعیت استادیوم‌های این شهر بسیار وحشتناک هست و حتی مسئولان دو صندلی هم در ورزشگاه‌ها نگذاشته‌اند. کلاهتان را قاضی کنید. سپیدرود فقط هوادار دارد. هیچ چیز دیگری ندارد حتی تا دو هفته پیش هم مالکیت این باشگاه مشخص نبود. چنین چیزی در فیفا بی‌سابقه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر