2

یونسیان، مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

  • کد خبر : 258857
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

با حکم مهندس یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «مهدی یونسیان» به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل منصوب و معرفی شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، در مراسمی با حضور مهندس مرادی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه ایران خودرو ،‌یونسیان به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل معرفی شد.

 

مهندس مرادی قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید ایران خودرو دیزل با تقدیر از زحمات مهندس ساجی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجارب مدیریتی یونسیان ، ایران خودرو دیزل به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 

در این مراسم ساجی، مدیر عامل سابق ایران خودرو دیزل، این شرکت را یک دانشگاه تجربه توصیف کردو گفت: روند تولیدچهارماهه گذشته شرکت ایران خودرو دیزل و مقایسه آن با تولید سال گذشته نشانگر تبلور دوباره امید در مجموعه ایران خودرو دیزل است و ابراز امیدواری کرد تا با ادامه هر چه بهتر برنامه تولید به جایگاه واقعی خود برسد.

 

همچنین مهدی یونسیان، مدیرعامل جدید شرکت ایران خودرو دیزل ضمن تشکر از اعتماد مهندس یکه‌زارع برای سپردن مسئولیت این مجموعه بزرگ، ادامه راه و استراتژی موجود تعیین شده از سوی هیأت‌مدیره، توسعه بازار فروش و صادرات و استفاده از نظرات مشتریان بازار را از جمله اهداف اصلی خود در شرکت ایران خودرو دیزل دانست.

 

وی توان منابع نیروی انسانی شرکت را با توجه به تجربه قبلی خدمت خود در شرکت ایران خودرو دیزل فوق‌العاده دانست و ابراز امیدواری کرد که با شایسته سالاری و تکیه بر کار تیمی و گروهی و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای راهبری تمام موضوعات موجود، بتوان هر چه سریعتر توان واقعی شرکت ایران خودرو دیزل رابه منصه ظهور رساند .

 

برمبنای این گزارش در این مراسم از خدمات و تلاش های علیرضا ساجی، مدیرعامل سابق ایران خودرو دیزل قدردانی شد.

 

لازم به ذکراست، ‌یونسیان دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع ازدانشگاه علم و صنعت است. او، مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، مدیرعامل وعضو هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل، معاون تولید و کیفیت شرکت پارس خودرو،عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت ایران کاوه و مدیر تولیدشرکت نورد و پروفیل پارس را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر