3

شاهکار جدید سازمان لیگ در برگزاری مسابقات +تصویر

  • کد خبر : 258872
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر درحالی دومین هفته خود را پشت سر گذاشت که به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ از حضور در جام‌جهانی درس جدیدی یاد نگرفته‌اند و قصد پیشرفت ندارند!

سازمان لیگ

هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر درحالی دومین هفته خود را پشت سر گذاشت که به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ از حضور در جام‌جهانی درس جدیدی یاد نگرفته‌اند و قصد پیشرفت ندارند!

، بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی در حالی خرداد و تیرماه سالجاری به میزبانی روسیه برگزار شد که بسیاری از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ ایران نیز به همراه تیم ملی راهی این کشور شدند تا شاید از برگزاری این مسابقات درس های جدیدی یاد بگیرند.

برگزاری مسابقاتی در سطح جام جهانی می توانست کلاس آموزشی خوبی برای مسئولان پرتعداد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران باشد تا ثمرات این حضور را در شروع لیگ برتر ببینیم. اما اولین دستاورد این مسئولان از روسیه برگزاری مراسم برترین ها به بدترین شکل ممکن و در ساعات ابتدایی بامداد بود که انتقادات بسیاری را به همراه داشت و هنوز هم برخی در مورد آن مراسم صحبت می کنند.

دومین درسی که مسئولان سازمان لیگ از حضور در جام جهانی نگرفتند! افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بود که در اوج بی سلیقگی همزمان با سه دیدار دیگر و بدون مراسم خاصی انجام شد و اصلا نمی شد اسمش را افتتاحیه گذاشت.

اما جدیدترین شاهکار سازمان لیگ و هیات فوتبال استان تهران که از سوی همین سازمان لیگ به عنوان برترین هیات ایران انتخاب شد، جانمایی توپ شروع مسابقه روی قیف(یا کنز) بود که در دیدار سایپا و پیکان صورت گرفت.

این وسیله به عنوان مانع و توسط مربیان برای انجام برنامه های بدنسازی و تاکتیکی و تکنیکی در طول تمرینات به کار گرفته می شود اما سازمان لیگ از آن به عنوان جای توپ برای شروع مسابقه استفاده کرد تا داور توپ را از روی قیف بردارد!

اشاره دروازه بان پیکان به قیف در نظر گرفته شده!

جای در نظر گرفته شده برای توپ در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258872

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر