2

ستاره ” استقلالی ” جای کاپیتان ” پرسپولیس ” را پر می کند

  • کد خبر : 258875
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

وقتی از خود کاپیتان پرسپولیس هم چند روز قبل درباره عملکرد جانشینان او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرسیدیم، بدون حب و بغض و در کمال صداقت پاسخ داد: «هم سیدمجید حسینی و هم روزبه چشمی فوق‌العاده و عالی بازی کردند.»

Image result for ‫سید مجید حسینی‬‎

وقتی از خود کاپیتان پرسپولیس هم چند روز قبل درباره عملکرد جانشینان او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرسیدیم، بدون حب و بغض و در کمال صداقت پاسخ داد: «هم سیدمجید حسینی و هم روزبه چشمی فوق‌العاده و عالی بازی کردند.»

«هم سیدمجید حسینی و هم روزبه چشمی فوق‌العاده و عالی بازی کردند.»وقتی لیست مسافران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شد، کمتر کسی می‌توانست از خط خوردن کاپیتان پرسپولیس تعجب نکند، اما مجید حسینی سید جدید فوتبال ایران ثابت کرد کارلوس کی‌روش اشتباه نکرده است.
وقتی از خود کاپیتان پرسپولیس هم چند روز قبل درباره عملکرد جانشینان او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرسیدیم، بدون حب و بغض و در کمال صداقت پاسخ داد:

سیدجلال، اما در مورد سیدمجید بیشتر حرف زد و گفت:

سید مجید حسینی نه تنها مدافع خوب و مستحکمی است بلکه شخصیت و اخلاق خیلی خوبی هم دارد. او می‌تواند بالاتر از این حرف‌ها هم باشد و…

آری، صحبت از سیدمجید حسینی است. چند سالی می‌شد فوتبال ایران بیم آن داشت که پس از خداحافظی سیدجلال حسینی تکلیف مرکز دفاع تیم ملی کشورمان چه می‌شود. کاپیتان پرسپولیس به سن بازنشستگی نزدیک شده و جانشین مناسبی هم پیدا نمی‌شد. سیدجلال حسینی برای فوتبال ایران حکم صخره را داشت؛ مدافعی که اشتباه نمی‌کرد و ستون تیم ملی محسوب می‌شد، اما حالا سیدمجید حسینی ستاره جدید خط دفاع ایران است. ستاره‌ای با شکل و شمایل سیدجلال حسینی و بازیکنان دهه ۶۰ و ۷۰ فوتبال ما که اهل حاشیه هم نیست.

او در اوج جوانی اعتماد به نفس بالایی دارد. در جام جهانی بالاتر از کاستا، راموس و بوسکتس سر زد و مقابل ایسکو و رونالدو دریبل نخورد. این در حالی بود که سیدمجید حسینی جوان‌ترین بازیکن ایران بود، اما پس از مصدومیت روزبه چشمی و خروج او از ترکیب اصلی تیم ملی وارد زمین شده، خوش درخشید و نام خود را سر زبان‌ها انداخت.

وقتی سیدجلال حسینی بر توانایی و استعداد جانشین خود صحه می‌گذارد، دیگر چه می‌توان گفت. سیدمجید حالا به ترابوزان اسپور ترکیه پیوسته است. او می‌تواند از این تیم ملی پلی برای رسیدن به لیگ‌های معتبر اروپایی بسازد و به پیراهن تیم‌های بزرگتری برسد. به امید آن روز.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر