2

پاسخگویی مسئولین، مردم را راضی خواهد کرد

  • کد خبر : 258913
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است: حضور و پاسخگویی مسئولین در تجمعات اعتراضی بعد پاسخگویی نظام را به مردم نشان می‌دهد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است: حضور و پاسخگویی مسئولین در تجمعات اعتراضی بعد پاسخگویی نظام را به مردم نشان می‌دهد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تجمعات اعتراضی که اخیرا در برخی از مناطق کشور شکل گرفته، اظهار داشت: اگر مسئولین در این تجمعات حضور پیدا کنند و موضوعات و مشکلات مختلف را برای مردم تشریح کنند قطعا مردم راضی خواهند شد و این خود بعد پاسخگویی نظام را نشان می‌دهد.

وی افزود: هیچ منعی ندارد که مسئولی در این موضوعات یعنی تجمعات اعتراضی ورود کند و مسائل مختلف را برای مردم تشریح کند البته اگر این موضوع از قبل ایجاد شود یعنی با مردم رودررو صحبت شود قطعا اعتراضات کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم تهران در پایان تصریح کرد: ما باید توجه کنیم که مردم تکیه‌گاه نظام هستند و هر میزان از مسائل پیش‌روی دولت و نظام، مردم را در جریان بگذاریم بیشتر در کنار دولت قرار خواهند گرفت. اگر برخی مسئولین در این تجمعات حضور پیدا کنند و مسائل را برای مردم تشریح کنند شاهد تعامل، نزدیکی به مردم و دلسوزی خواهیم بود. مردم این موارد را تشخیص خواهند داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر