2

آقای مطهری! اگر پدرتان زنده بود از شما برائت می‌جست

  • کد خبر : 258933
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

نماینده یاسوج در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر علی مطهری خطاب به وی گفت: اگر پدرتان در قید حیات بود، از شما برائت می‌جست.

نماینده یاسوج در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر علی مطهری خطاب به وی گفت: اگر پدرتان در قید حیات بود، از شما برائت می‌جست.

به گزارش افق نیوز/ در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم یاسوج در نطق میان دستور گفت: عده‌ای با حرف هایشان به ترامپ کمک می‌کنند، امروز ترامپ جدایی بین ما را می‌خواهد که به صلاح مملکت نیست.

وی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت: آقای  مطهری اگر پدرتان در قید حیات بودند از شما برائت می‌جستند.

هاشمی پور ادامه داد: ۴۰ سال است که دشمنی آمریکایی‌ها را تجربه کرده ایم و ملت ایران علیرغم مشکلات از نظام و رهبری انقلاب دفاع کرده است.

نماینده مردم یاسوج در مجلس ادامه داد: آیا زمانی را در ۴۰ سال گذشته سراغ دارید که مردم تا این حد در تنگنا بوده باشند؟ چه اتفاقی باید بیفتد که آقای روحانی متوجه شود اکثریت کابینه اش ناکارآمد هستند.

وی تاکید کرد: مدیران دولت تدبیر و امید آنقدر که به دنبال مسائل سیاسی و جناحی چپ و راست هستند، به دنبال حل مشکلات مردم نیستند.

هاشمی پور خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا متوجه نارضایتی های گسترده مردم ناشی از نوسانات بازار ارز هستید؟ دشمنان در تلاشند تا یاس و ناامیدی  را در میان ملت ایران به وجود آورند. تنها مساله‌ای که موجب ناراحتی مردم شده، تبعیض‌ها و عدم پاسخگویی مدیران است.

نماینده مردم یاسوج در مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را فرصت مناسبی خواند  که روحانی عملکرد خود را  تشریح کند.

وی تصریح کرد: باید رئیس جمهور از نیروهای متعهد و مومن استفاده می‌کرد، آیا زمان آن فرا نرسیده که از همه استعدادها و ظرفیت‌ها فارغ از مسائل سیاسی و جناحی استفاده کنیم و توانمندی سپاه پاسداران را برای توسعه مناطق محروم به کار گیریم؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر