ترفند برانکو برای نگه داشتن "بیرانوند"

به گزارش افق نیوز/ علیرضا بیرانوند منتظر پاسخ نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس است تا تکلیفش روشن شود. این بازیکن می‌خواهد هر چه زودتر، طعم لژیونر شدن را مزه کند و از این رو، مذاکراتش با باشگاه بشیکتاش را ادامه می‌دهد.

با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس کاملا مخالف این اتفاق هستند و می‌گویند حداقل تا نیم فصل، بیرانوند باید در پرسپولیس بماند. پس از آن، می‌تواند تصمیم دیگری بگیرد. البته مدیران بشیکتاش ترکیه نیز اصرار دارند در همین نقل و انتقالات تابستانی، کار انتقال بیرانوند به تیم شان را یکسره کنند.

در تمرین عصر روز یکشنبه، مصطفی قنبرپور سرپرست تیم پرسپولیس به سراغ علیرضا بیرانوند رفت و با او برای دقایقی به صحبت پرداخت. این طور به نظر می‌رسید که قنبرپور می‌خواست بیرانوند را راضی به ماندن در جمع سرخپوشان تا نیم فصل کند. قبل از قنبرپور، افشین پیروانی که سرپرست تیم بود نیز، همین رویه را در پیش گرفت و بار‌ها از جدایی فوری برخی بازیکنان از جمله محمد انصاری، وحید امیری، علی علیپور، صادق محرمی و… جلوگیری کرده بود و حالا قنبرپور این نقش را در تیم ایفا می‌کند.

به نظر می‌رسد این نقشه ایست که برانکو کشیده تا خودش مستقیما با بازیکنان مواجه نشود و از آن‌ها درخواست ماندن نکند. البته این موضوع در نهایت به سود پرسپولیس تمام می‌شود و نقشه کاملا مثبتی به نظر می‌رسد!