1

ستاره آبی ها: آقای گلی در لیگ برتر دغدغه ام نیست

  • کد خبر : 259077
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

فقط به کسب بهترین رتبه برای تیمم فکر می کنم و در وهله بعد دوست دارم آنقدر خوب باشم که به چشم کادرفنی تیم ملی بیایم، این آرزوی قلبی من بعد از موفقیت تیمم در لیگ برتر است.

هافبک گسترش فولاد اعلام کرد امسال تیمش نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد.

از اینکه در دومین سال پیاپی حضورم در گسترش استارت گلزنی ام را مقابل صنعت می زنم خوشحالم اما ای کاش این گل به جای آنکه حاصلش یک امتیاز باشد، ۳ امتیازی می شد و کمک می کرد اولین پیروزی مان را در خانه حریف کسب کنیم.پیمان بابایی در مورد گلزنی اش مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد:

وی در رابطه با شرایط بد گسترش فولاد پیش از فصل و تغییر و تحولاتی این تیم نسبت به فصل گذشته بیان کرد:

به نظرم فقط نام گسترش به ماشین سازی تبدیل شده است و تغییرات آنچنانی نداشته ایم. مدیریت که همان مدیریت است و سرمربی و تیم هم همان هستند که فصل گذشته بوده اند. مطمئن باشید اگر گسترش سال گذشته به حقش نرسید اما ماشین سازی امسال با تمام قوا برای بهتر بودن و رتبه ای خوب خواهد جنگید و حقش را خواهد گرفت.

از پیمان بابایی سوال کردیم حالا که استارت گلزنی اش را از هفته دوم زده است آیا باید او را یکی از گزینه‌های آقای گل بدانیم یا خیر که او در پاسخ تاکید کرد:

من اگرچه فصل گذشته هم گل های خوبی برای گسترش به ثمر رساندم اما چون پستم وینگر است و مهاجم نوک نیستم توقع آقای گل شدن از خودم ندارم اگرچه همه جانبه برای گلزنی تلاش می کنم و می خواهم تیمم در هر بازی پیروز میدان باشد اما دغدغه ام آقای گلی یا آقای پاس گلی نیست.

پیمان بابایی در پایان افزود:

فقط به کسب بهترین رتبه برای تیمم فکر می کنم و در وهله بعد دوست دارم آنقدر خوب باشم که به چشم کادرفنی تیم ملی بیایم، این آرزوی قلبی من بعد از موفقیت تیمم در لیگ برتر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259077

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر