1

تنش میان پرسپولیس و تراکتورسازی بالا گرفت؛ وضعیت مهدی ترابی تا دقایقی دیگر مشخص خواهد شد!

  • کد خبر : 259148
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

اما پرسپولیسی ها به صورت رسمی و با ارائه مدارک قانونی مدعی شد که تمامی روند این انتقال کاملا طبق قوانین بوده است.

مهدی ترابی

مهدی ترابی

دقایقی قبل مهدی ترابی ستاره تازه خریداری شده باشگاه پرسپولیس که در سایپا به صورت قرضی حضور دارد، برای روشن شدن وضعیتش در کمیته اخلاق حاضر شد.

مهدی ترابی در تابستان جاری به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست، اما به دلیل محرومیت سرخ ها از استفاده خرید های خود در بازار نقل و انتقالات و حکمی که از سوی فیفا در جریان است و تا زمستان ادامه خواهد داشت او به اجبار در سایپا کارش را ادامه داد تا در نیم فصل به صورت رسمی برای پرسپولیس به میدان برود.

 

ماجرای انتقال ترابی به پرسپولیس همانند دیگر نقل و انتقالات ستاره های بزرگ فوتبال ایران خارج از حاشیه نبود، چرا که او پیش تر با تبریزی ها مذاکراتی را به پیش برده بود  و به صورت غیر رسمی خبر توافقش با تراکتورسازی مطرح شده بود که به یکباره ترابی سر از باشگاه پرسپولیس درآورد تا تمامی معادلات انتقال او به یادگار امام برهم بخورد.

 

مهدی ترابی
مهدی ترابی

 

پس از این ماجرا باشگاه تراکتورسازی از خود واکنش نشان داد و در اعتراض به سرقت پرسپولیس از بازیکن خریداری شده خود مدعی شد که ترابی با باشگاه قرارداد امضا کرده است و به صورت غیر قانونی به جمع سرخ های تهران پیوسته است، اما پرسپولیسی ها به صورت رسمی و با ارائه مدارک قانونی مدعی شد که تمامی روند این انتقال کاملا طبق قوانین بوده است.

 

باشگاه تراکتورسازی اما از موضع خود  کوتاه نیامد و دست آخر شکایت خود را نزد مراجع ذیصلاح مطرح کرد تا آنها در این باره تصمیم گیری کنند؛ هرچند که پای خود تبریزی ها در این مورد گیر است! آنها اگر به عنوان سرباز ترابی را جذب کرده باشند خلاف قوانین عمل کرده اند! چرا که به دستور سردار کمالی تراکتورسازی به هیچ عنوان حق جذب بازیکن سرباز را نداشته است و تنها به صورت آزاد می توانسته به جذب بازیکن بپردازد و قطعا در صورتی که پرسپولیس طبق ادعای تراکتورسازی به سرقت خرید قانونی تبریزی ها پرداخته باشد، حکمی سنگین در انتظارش خواهد بود!

 

مهدی ترابی
مهدی ترابی

 

هم اکنون جلسه تعیین وضعیت ترابی در کمیته بررسی فدراسیون فوتبال برگزار شده است و انتظار می رود تا ساعاتی دیگر رای نهایی در ارتباط با این پرونده اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259148

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر