1

معمای چند مجهولی تیام و باشگاه استقلال؛ چه کسی حقیقت را می گوید؟

  • کد خبر : 259150
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

مامه تیام ستاره ای که با حضورش در باشگاه استقلال توانست از هواداران میلیونی آبی های پایتخت دلربایی کند، خیلی زودتر از آنچه که انتظارش می رفت از این تیم جدا شد تا به همان اندازه محبوبیتش، در تهران منفور شود!

مامه تیام

مامه تیام

 باشگاه استقلال با موضع گیری های سخت خود عملا موجب ممنوعیت از حضور این ستاره برای حضور در میادین برای عجمان شده است.

ورزش ۱۱ – مامه تیام ستاره ای که با حضورش در باشگاه استقلال توانست از هواداران میلیونی آبی های پایتخت دلربایی کند، خیلی زودتر از آنچه که انتظارش می رفت از این تیم جدا شد تا به همان اندازه محبوبیتش، در تهران منفور شود!

 

مشخصا کسی متوجه نشد مشکل تیام برای باقی ماندن در استقلال چه بود! برخی از اعضای هیئت مدیره معتقد بودند او با یک پیشنهاد  مالی خود در جمع آبی ها باقی خواهد ماند و عده ای دیگر نیز بر این باور بودند او احساس خودبزرگ بینی دارد و نمی تواند پروسه مذاکرات را بر روی یک میز با استقلالی ها به پیش ببرد.

 

مامه تیام
مامه تیام

 

حقیقت ماجرا با توجه به روند صورت گرفته نشان می دهد مشکل طرفین برای حاصل کردن توافق مسائل مالی بوده است! چرا که عجمان چه به لحاظ قدرت و یا شهرت به هیچ عنوان در حد و اندازه های استقلال نیست و به طور واضح این تیم حاشیه خلیج فارس با پیشنهادی چشمگیر که رقم غیر رسمی آن چیزی در حدود ۱۴ میلیارد تومان است توانسته نظر تیام را جلب کند.

 

هواداران استقلال هم به طور قطع به یقین از جدایی این بازیکن حالا خوشحال تر خواهند بود، چرا که او در ازای دستمزدی نجومی و بسیار بالاتر از سطح خود فقط تمایل به باقی ماندن در استقلال داشته است؛ اما کشمکش های میان استقلال و تیام پس از عقد قرارداد او با عجمان همچنان ادامه دارد! چرا آبی های تهران ITC  این بازیکن را صادر نمی کنند تا تیام اجازه حضور در میادین را نداشته باشد.

مامه تیام
مامه تیام

 

این درگیری به همین جا ختم نمی شود، چرا که استقلال مدعی است این بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و بدون اجازه مدیریت به عجمان پیوسته تا از نگاه آنها قراردادی غیر قانونی به ثبت رسیده باشد! این مسئله اما از نگاه طرف مقابل قانونی خطاب شده تا این مجادله ها در یک قدمی ورود و ارجاع پرونده به کمیته بررسی فیفا قرار بگیرد.

 

تجربه به صورت کلی در ارتباط با قرارداد های باشگاه های ایرانی می گوید، همواره دست برتر با بازیکنان است! نحوه ثبت قرارداد ها در ایران به صورت فاجعه واری آماتور است که هرساله چندین و چند پرونده به شاکیان باشگاه های ایرانی از سوی لژیونر های خارجی اضافه می شود، پس باید امیدوار بود که استقلالی ها با دست پر و ادعای واقعی مانع صدور ITC تیام شده باشند! چرا که در غیر این صورت آبی ها با حکمی بسیار سخت و سنگین روبرو خواهند شد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259150

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر