1

جوابیه کانون هواداران تراکتورسازی به بیانیه هواداران استقلال

  • کد خبر : 259304
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

در پی صدور اطلاعیه کانون هواداران باشگاه استقلال مبنی بر تعریف و تمجید از هواداران فهیم باشگاه تراکتورسازی پیش از برگزاری مسابقه دو تیم در ورزشگاه آزادی، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی جوابیه ای در این زمینه به شرح زیر صادر کرد.

در پی صدور اطلاعیه کانون هواداران باشگاه استقلال مبنی بر تعریف و تمجید از هواداران فهیم باشگاه تراکتورسازی پیش از برگزاری مسابقه دو تیم در ورزشگاه آزادی، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی جوابیه ای در این زمینه به شرح زیر صادر کرد.
تراکتورسازی جوابیه کانون هواداران تراکتورسازی به بیانیه هواداران استقلال

افق نیوز/در پی صدور اطلاعیه کانون هواداران باشگاه استقلال مبنی بر تعریف و تمجید از هواداران فهیم باشگاه تراکتورسازی پیش از برگزاری مسابقه دو تیم در ورزشگاه آزادی، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی جوابیه ای در این زمینه به شرح زیر صادر کرد.

 

شب جمعه قطعا رقابت دو تیم تراکتورسازی با استقلال در تهران یکی از زیباترین، فنی ترین و فرهنگی ترین بازی های لیگ برتر کشور خواهد بود.

 

بی شک این ادعا نشات گرفته از نهادینه بودن فرهنگ والا نزد هواداران دو تیم تبریزی و تهرانی است که همیشه در آرامش و امنیت کامل موجب شده اند تا بازی دو تیم به نحو شایسته ای برگزار شده و این گونه رفتارها سرمشق خیلی از تیم ها و باشگاه ها فوتبال کشور شود. در این بازی تماشاگران و هواداران پرافتخار دو تیم با همکاری سرمشوقان حاضر در روی سکوها همانند گذشته نهایت تلاش خود را در برقراری نظم و انضباط خواهند نمود و آرامش و امنیت ورزشگاه را با افتخار تمام حفظ خواهند کرد.

 

از آنجایی که کانون هواداران باشگاه استقلال در راستای همکاری و همیاری هواداران، استقبال شایسته ای از هواداران تراکتورسازی تبریز کرده و در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرده، لذا کانون هواداران باشگاه پرشورها نیز ضمن قدردانی از این اقدام بموقع، همگام با تماشاگران و هواداران تیم آبی سعی خواهند نمود با شور و نشاط همیشگی ضمن هیجان بخشی به بازی دو تیم در زمین سبز چمن، معرفت و مرام پهلوانانه خود را در یک روز به یادماندنی به ظهور برسانند.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر