2

استقلال – تراکتورسازی/ شفر و توشاک به دنبال اولین سه امتیاز

  • کد خبر : 259400
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

روز دوم از سومین هفته لیگ برتر فوتبال ایران امروز «جمعه» با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش افق نیوز دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز «جمعه» با برگزاری چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال استقلال تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

استقلال - تراکتورسازی/ شفر و توشاک به دنبال اولین سه امتیاز

استقلال تهران -تراکتورسازى تبریز/جمعه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ هجدهم نشده است. شاگردان شفر با کسب ٢ امتیاز رده نهم جدول قرار دارند و در آخرین بازی برابر ذوب آهن به نتیجه ٢ -٢ رضایت دادند. آبی پوشان پایتخت در حالى در هفته سوم رقابت‌ها برابر تراکتورسازى بازى مى کند که خرید هاى جدیدى همچون نیومایر و تبریزى مى توانند براى آبى پوشان به میدان بروند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل تراکتورسازى می‌توانند تا چند پله جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند. در طرف مقابل تیم فوتبال تراکتورسازى با هدایت توشاک وضعیتی مانند استقلالی‌ها دارد آن‌ها تا به اینجای کار تنها موفق به کسب ۲ تساوی شده اند. شاگردان توشاک با کسب ٢ امتیاز در رده یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازى در دیدار هفته دوم رقابت‌ها برابر نساجى مازندران به تساوى یک – یک رسیدند. تراکتورسازان همانند استقلال نیاز زیادی به ۳ امتیاز این بازی دارند.

با صدور کارت بازى اشکان دژاگه و مسعود شجاعى هر ٢ بازیکن مى توانند در برابر استقلال تهران به میدان بروند.

پدیده مشهد – صنعت نفت آبادان / جمعه ساعت ۲۰:۰۰

تیم فوتبال پدیده با سرمربیگرى یحیى گل محمدى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ٣ امتیاز رده هفتم جدول رده بندی را از آن خود کند. بازیکنان تیم فوتبال پدیده همچنین یک پیروزی، یک باخت،٢ گل زده و ٢ گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

شاگردان گل محمدى در دیدار هفته دوم لیگ برتر موفق شدند با نتیجه ٢ بر یک تیم استقلال خوزستان را شکست دهند و قصد دارند با کسب ٣ امتیاز از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها ارتقا دهند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با کسب ٢ تساوى، یک گل زده و یک گل خورده در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان “سرجیو” تا به اینجاى رقابت هاى لیگ برتر تنها ۲ امتیاز کسب کرده اند و وضعیت خوبى در جدول ندارند. با این وجود این تیم با سرمربیگرى سرجیو پرتغالى به دنبال این است تا در بازى مقابل پدیده بتواند ٣ امتیاز را بدست آورد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک -یک متوقف شد. نماینده آبادان در دیدار مقابل پدیده قصد دارد بازى را با نتیجه پیروزی تمام کند تا در جدول رده بندی شرایط بهتری کسب کند.

استقلال - تراکتورسازی/ شفر و توشاک به دنبال اولین سه امتیاز

نفت مسجد سلیمان -فولاد خوزستان/ جمعه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربیگرى عبدالله ویسى تا به اینجاى رقابت‌های لیگ برتر یک تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کند. نماینده مسجد سلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان ویسى در هفته دوم بازى را با نتیجه ٢ بر صفر به پارس جنوبى جم واگذار کردند و به همین دلیل بازیکنان این تیم در هفته سوم مقابل فولاد خوزستان به دنبال آن هستند تا با کسب ٣ امتیاز جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها ارتقا دهند. مسجد سلیمانی‌ها با کسب حداقل امتیاز از حریفشان مى توانند تا چند پله جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

شاگردان پورموسوی در تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز این بازی شکست ۳ بر صفر هفته گذشته مقابل پرسپولیس را فرموش کنند. تیم فوتبال فولاد خوزستان تا به اینجاى کار به یک پیروزی و یک باخت دست یافته است. فولادی‌ها هم اکنون با ۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی حضور دارند.

استقلال - تراکتورسازی/ شفر و توشاک به دنبال اولین سه امتیاز

سپاهان اصفهان -پیکان تهران / جمعه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال سپاهان با هدایت امیر قلعه نویى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها یک پیروزی و یک تساوی به دست آورد. شاگردان قلعه نویى با کسب ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل پیکان مى توانند جایگاه اول جدول را از آن خود کنند.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با برد ۶ بر یک مقابل سپیدرودرشت در هفته دوم لیگ برتر توانستند نتیجه خوبى را رقم بزنند و در درصدد هستند تا در هفته سوم مقابل پیکان به پیروزى برسند تا یک پله در جدول جایگاه خود را ارتقا دهند. تیم فوتبال پیکان با یک پیروزی و یک تساوی وضعیت مشابهی با رقیب خود در هفته سوم دارد و هم اکنون رده سوم لیگ برتر است.

شاگردان مجید جلالى تا به اینجاى رقابت‌ها رده سوم را به خود اختصاص داده اند و پیکانى‌ها با پیروزی ٣ بر صفر در هفته دوم مقابل سایپا درصدد هستند تا برد دیگرى را مقابل سپاهانى‌ها رقم بزنند.

برنامه دیدار‌های روز دوم از هفته سوم لیگ برتر فوتبال

گسترش فولاد – سپیدرود رشت ۱۸:۰۰
پدیده – صنعت نفت آبادان ۲۰:۰۰
نفت م. سلیمان – فولاد ۲۰:۳۰
استقلال – تراکتورسازی ۲۰:۳۰
سپاهان – پیکان ۲۰:۳۰

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر