1

بارش باران در ۷ استان/خیزش گرد و خاک در شرق کشور

  • کد خبر : 259499
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

امروز (۲۰ مرداد ماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در بعد ازظهر رگبار و رعد و برق،‌ گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

امروز (۲۰ مرداد ماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در بعد ازظهر رگبار و رعد و برق،‌ گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۰ مرداد ماه) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (۲۰ مرداد ماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در بعد ازظهر رگبار و رعد و برق،‌ گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت:‌ بنابر نقشه‌های پیش بینی سازمان هواشناسی طی سه روز آینده مناطق مرکزی و غربی کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهند داشت و وقوع پدیده گرد و خاک و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور قابل پیش بینی است.

به گفته وظیفه امروز (۲۰ مرداد ماه) نواحی غربی و مرکزی دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز(۲۰ مرداد ماه) در استان‌های زنجان، قزوین، جنوب سمنان، تهران و البرز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. فردا(۲۱ مرداد ماه) بارش‌های پراکنده‌ای در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه فردا (۲۱ مرداد ماه) خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مرداد ماه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان‌های کرمان و قزوین افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۲۱ مرداد ماه) هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. هوای پایتخت دوشنبه (۲۲ مرداد ماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود و دما در این روز نسبت به یکشنبه تغییری نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر