1

خط حمله “استقلال” با این دو ستاره آتشین می شود ! خریدهای “شفر” جواب داد!

  • کد خبر : 259668
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

دو خرید جدید تیم استقلال در خط حمله خیلی زود جواب دادند و حالا شفر با داشتن این دو مهاجم اطمینان بیشتری به قدرت تهاجمی تیمش دارد.

روح الله باقری مهاجم استقلال است روح الله باقری موفق شد در بازی با ذوب اهن در هفته دوم لیگ برتر آماده فوق العاده ای را به ثبت برساند.

دو خرید جدید تیم استقلال در خط حمله خیلی زود جواب دادند و حالا شفر با داشتن این دو مهاجم اطمینان بیشتری به قدرت تهاجمی تیمش دارد.

همانطور که تیم استقلال هفته به هفته در لیگ برتر بهتر و منسجم تر شد، خط حمله این تیم هم به تدریج راه افتاد و حالا در هفته سوم به نظر می رسد خط آتش آبی پوشان به یک استاندارد قابل قبول رسیده باشد.روح الله باقری و مرتضی تبریزی بازیکنانی که مدت زمان زیادی از حضورشان در تیم استقلال نمی گذرد و حالا صاحب پیراهن های با ارزش شماره ۱۰ و ۱۱ در این تیم هستند، هماهنگی‌های لازم را برای حضور در خط حمله آبی‌ها به دست آورده‌اند.

در بازی هفته سوم لیگ برتر زوج تبریزی و باقری در خط حمله استقلال جواب داد. روح الله باقری بازی خوبش در خط حمله استقلال را با ساختن اولین گل این تیم در نیمه نخست تکمیل کرد.

مرتضی تبریزی هم گل دوم آبی پوشان را زد و نقش مهمی هم در به ثمر رسیدن گل سوم توسط فرشید اسماعیلی داشت تا او هم در همان اولین آزمونش با پیراهن استقلال نمره قبولی بگیرد.

شفر می‌تواند امیدوار باشد که زوج تبریزی و باقری در این فصل بر توان خط حمله آبی پوشان اضافه می کند و این تیم می تواند با خط حمله خطرناکش امتیازات زیادی را در این از حریفان بگیرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابتهای لیگ برت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر بر تراکتورسازی غلبه کند و این دو بازیکن نقش زیادی در رقم خوردن این نتیجه داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر