2

کاری که رونالدو نکرد، مهاجم شهاب انجام داد!

  • کد خبر : 259713
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به پیروزی رسید.

فوتبال نمایه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به پیروزی رسید.

به گزارش افق نیوز، دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل شهاب عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ درورزشگاه  شهید کاظمی برگزار شد. این دیدار در پایان با نتیجه به  ۳ بر ۲ سود پرسپولیس به پایان رسید.

سرخپوشان در نیمه اول با بازیکنان ذخیره خود به میدان رفتند که در پایان این نیمه با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند. گل‌های پرسپولیس را گادوین منشا از روی نقطه پنالتی، سعید کریمی و سیامک نعمتی به ثمر رساندند.  برای پرسپولیس در نیمه دوم علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور بازی کردند.

حواشی نیمه دوم این دیدار را در زیر می‌خوانید.

* پس از حضور باریکنان اصلی در زمین شعارهای حمایتی از بازیکنان  به صدا درآمد تا به حواشی اخیر این تیم در روزهای گذشته پایان دهد. در ادامه هوادران پرسپولیس علیه رقیب سنتی خود یعنی استقلال شعارهایی نیز سر دادند.

* بعد از گل تیم شهاب در اواخر نیمه اول لحظاتی درگیری بین رادوشویچ با مهاجم تیم شهاب رخ داد که دروازبان پرسپولیس محکم توپ را به سمت بازیکن حریف شوت کرد که با دخالت داور مسابقه موضوع ختم به خیر شد.

* هواداران پرسپولیس در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم پرسپولیس از کمیته استیناف درخواست کردند تا  تکلیف سوپر جام را  مشخص کند و جام قهرمانی به باشگاه پرسپولیس اهدا کند.

* در دقیقه ۶۰  یک ضربه پنالتی به سود  تیم شهاب اعلام شد که مهاجم این تیم توانست از روی نقطه پنالتی دروازه بیرانوند را باز کند، این گل در حالی برای این بازیکن ارزش بالایی داشت که کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال  در جام‌جهانی  نتوانسته مقابل دروازه‌بان پرسپولیس پنالتی‌اش را به گل تبدیل کند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر