1

مهاجم جنجالی استقلال در آستانه خروج از لیست + تصویر

  • کد خبر : 259928
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

مهاجم شمالی آبی‎ها که فصل هفدهم را با حواشی عجیب و نارضایتی هواداران روی سکوها پشت سر گذاشت، اکنون به در خروجی باشگاه نزدیکتر شده است.

مهاجم شمالی آبی‎ها که فصل هفدهم را با حواشی عجیب و نارضایتی هواداران روی سکوها پشت سر گذاشت، اکنون به در خروجی باشگاه نزدیکتر شده است.
تمرین استقلال_علی قربانی مهاجم جنجالی استقلال در آستانه خروج از لیست؛ قربانی رفتنی شد

افق نیوز/ با اتفاق‌هایی که در بازی استقلال برابر تراکتورسازی افتاد به نظر جدایی علی قربانی از این تیم قطعی شده است. وینفرد شفر در روزهای گذشته هرگز حاضر به انجام اظهارنظر دقیقی در مورد علی قربانی نشده است و صحبت در این باره را به آینده موکول کرده است. نکته جالب اما اینکه الحاجی گرو که تنها ۲ روز از عقد قراردادش با استقلال می‌گذشت، در بازی با تراکتورسازی با پیراهن شماره ۹ حدود ۲۰ دقیقه برای آبی‌ها بازی کرد، پیراهنی که فصل قبل بر تن علی قربانی بود و او این شماره را از کاوه رضایی تحویل گرفته بود. با این شرایط جدایی علی قربانی از استقلال قطعی است و باید دید او در نهایت تا پایان نقل و انتقالات کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

 

البته این نکته را باید در مورد قربانی گفت که بنا به گفته مسوولان سازمان لیگ این بازیکن قراردادی با استقلال ندارد و در صورت اینکه استقلالی‌ها او را کنار بگذارند باید به دنبال تیم جدیدی باشد. باشگاه استقلال در مورد دو بازیکن اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد.

 

علی قربانی و جابر انصاری طی چند وقت اخیر در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌بردند و باشگاه استقلال حتی در دو نوبت خواست که آنها در تمرین حاضر شوند اما با آمدن بازیکنان جدید شرایط برای این دو بازیکن تغییر کرد.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر