1

جایگزین ستاره استقلالی‌ها در تیم ملی چه کسی است؟

  • کد خبر : 260089
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

تیم ملی امید فوتبال کشورمان مقابل عربستان به تساوی رسید و در دومین گام باید به مصاف کره شمالی برود.

یونس دلفی، فوق ستاره ایرانی باشگاه استقلال خوزستان پس از دیدار با عربستان راهی هلند می‌شود و کادرفنی تیم ملی امید به دنبال جایگزینی برای او است.
توپ فوتبال جایگزین ستاره استقلالی‌ها در تیم ملی چه کسی است؟

افق نیوز/پس از نهایی شدن انتقال یونس دلفی از استقلال خوزستان به پی اس وی آیندهوون، شب گذشته ( سه شنبه ) خبری منتشر شد که دلفی باید به هلند برود و در تست های قهرمان سابق اروپا حضور یابد تا پس از تایید و انجام مراحل اداری، به جمع لژیونرهای ایرانی اضافه شود.

 

با تایید مسئولان تیم امید و حمید استیلی، دلفی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل سعودی ها به سرزمین لاله های نارنجی ( لقب کشور هلند ) سفر می کند تا کارهای انتقالش نهایی شود. البته با حضور این بازیکن به پی اس وی، دست زلاتکو کرانچار در تیم امید خالی تر از قبل خواهد شد کادرفنی تلاش می کند تا بهترین جایگزین ها را آماده برای تقابل با کره شمالی و میانمار کنند.

 

در  پست دلفی، بازیکنانی مانند امیر روستایی ( پیکان تهران )، رضا جبیره ( صنعت نفت آبادان )، احمدرضا احمدوند ( استقلال تهران )، مهدی مهدی خانی ( پدیده مشهد ) و محمد رضا آزادی ( تراکتورسازی ) حضور دارند که با صلاحدید کادرفنی می توانند مقابل شرقی ها ( کره شمالی – میانمار ) حضور یابند.

 

البته در بین نفرات فوق، مهدی خانی و آزادی در بازی با عربستان در پست های هافبک دفاعی و پشت مهاجم حضور داشتند و احتمال دارد با تغییر تاکتیک در بازی های پیش رو، در پست هافبک راست قرار بگیرند و بازیکنان نیمکت نشین به جای آنها حضور یابند.

 

امیر روستایی هم در دیدار با عربستان در دقیقه  ۴۳ جایگزین محمد امین اسدی مصدوم شد و بازی قابل قبولی ارائه کرد و از شانس بالایی برای حضور مقابل شاگردان جی سونگ یو ( سرمربی کره شمالی ) برخورد دار است.

 

رضا جبیره ۲۱ ساله هم مقابل سعودی ها در ۷ دقیقه ای که حضور داشت، چند باری از سمت چپ نفوذ کرد و موقعیت هایی هم ساخت اما به نتیجه نرسید تا تقابل شاگردان زلاتکو کرانچار و علی سعد الشهری با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

 

احمدرضا احمدوند هم که با عقد قراردادی از باشگاه مقاومت تهران به استقلال پیوست، از گزینه های کرانچار و تیم ملی امید برای بازی با کره شمالی است اما این بازیکن به دلیل سن پایینش نسبت به دیگر بازیکنان از شانس کمتری برای بازی کردن برخورد دار است.

 

تیم ملی امید فوتبال کشورمان مقابل عربستان به تساوی رسید و در دومین گام باید به مصاف کره شمالی برود.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر