1

دبیر فدراسیون: اسکی روی چمن ایران در دنیا پیش رو است

  • کد خبر : 260113
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۰

«بهرام ساوه شمشکی» دبیر فدراسیون اسکی، گفت: ایران در رشته اسکی روی چمن یکی از کشورهای پیش رو به شمار می رود و می توان با برنامه ریزی جامع در بین بهترین های دنیا قرار گیریم.

به گزارش افق نیوز، دبیر فدراسیون اسکی روز پنجشنبه در خصوص رقابت های اسکی روی چمن قهرمانی کشور به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه به مدت سه روز از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه در پیست دیزین برگزار شد. امتیاز کسب شده توسط ورزشکاران این رشته در رنکینگ جهانی آنها محاسبه خواهد شد.
وی با بیان اینکه نتایج مسابقات اسکی روی چمن در نهایت می تواند زمینه اعزام ورزشکاران را به بازی های بین المللی فراهم کند، افزود: هفته گذشته یک دوره مسابقه اسکی روی چمن برگزار شد و نتایج آن مسابقات با امتیاز نهایی ورزشکاران در پایان این رقابت ها جمع بندی و بر اساس مجموع امتیازات، تصمیم نهایی برای اعزام آنان به رقابت های جهانی گرفته می شود.
نماینده و ناظر فدراسیون جهانی اسکی در این دوره از مسابقات اظهار داشت: ایران در رشته اسکی روی چمن یکی از کشورهای پیش رو به شمار می رود و ما می توانیم با برنامه ریزی جامع در بین بهترین های دنیا در این رشته قرار بگیریم.
او با بیان اینکه ایران می تواند میزبان مسابقات جهانی این رشته باشد، گفت: در گذشته ما میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در اسکی روی چمن بودیم و امروزه نیز با تایید مجدد چند پیست اسکی کشور می توانیم بار دیگر میزبان بزرگان این رشته ورزشی باشیم. میزبانی بزرگان اسکی روی چمن می تواند در ارتقا سطح کیفی این رشته در کشور موثر واقع شود.
رقابت های اسکی روی چمن قهرمانی کشور عصر چهارشنبه با معرفی نفرات برتر این رشته در در پیست اسکی دیزین به پایان رسید.
در روز سوم این دوره از رقابت‌ها حسین کلهر (فرزند درویشعلی) و حسین کلهر (فرزند قربانعلی) در بخش مردان صاحب عناوین برتر شدند. همچنین در رقابت های رشته سوپر کمبینه مردان حسین کلهر (فرزند قربانعلی) عنوان نخست را بدست آورد، مهدی سولقانی دوم شد و رحمت الله مقدید جایگاه سوم را کسب کرد.
در رقابت‌های مارپیچ کوچک مردان نیز حسین کلهر (فرزند درویشعلی) اول شد، رحمت الله مقدید جایگاه دوم را بدست آورد و حسین کلهر (فرزند قربانعلی) عنوان سوم را به خود اختصاص داد. همچنین در روز نخست «مهدی سولقانی» در بخش مردان و خانم «ثمین داوری» در بخش بانوان عنوان نخست را کسب کردند. در روز دوم این رقابت ها نیز «حسین کلهر» فرزند قربانعلی در بخش مردان و ثمین داوری در بخش بانوان توانستند عنوان نخست مسابقات را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260113

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر