1

بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه خاص است/ شعارهای قومیتی برای کشور ما مثل سرطان می‌شود

  • کد خبر : 260154
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

ابتدا باید مشکل مدیریتی حل شود وقتی مشکل مدیریتی حل شود، مشکل مالی هم حل می‌شود. نماینده مردم شهر در مجلس تلاش می‌کند تا این مسائل هر چه سریع‌تر حل شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه خاص است و می‌تواند خیلی خوب باشد و خیلی بد.
عبدالله ویسی بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه خاص است/ شعارهای قومیتی برای کشور ما مثل سرطان می‌شود

افق نیوز/ عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه خاص است و می‌تواند خیلی خوب باشد و خیلی بد. تیم‌هایی مثل مسجدسلیمان وقتی به آزادی می‌آیند مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد.

 

ویسی ادامه داد: اگر بتوانیم جو ورزشگاه را کنترل کنیم می‌توانیم بازی خوبی هم انجام دهیم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب بتوانیم تماشاگران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم.

 

وی درباره اینکه دیر به این تیم اضافه شده و آیا بازیکنانش آماده بازی فردا هستند، افزود: یک تیم برای آمادگی نیاز به ۴ الی ۶ هفته تمرین دارد که ما فقط ۲ هفته فرصت داشتیم اما برای تعطیلات می‌خواهیم تمرینات بدنی و تاکتیکی انجام دهیم. شاید از نظر تاکتیکی در بازی‌ها به هماهنگی برسیم اما از نظر بدنی مشکلی داریم و امیدوارم در تعطیلات بتوانیم کارهای بدنی را انجام دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه مسجدسلیمان حل شده یا نه،‌گفت:‌ ابتدا باید مشکل مدیریتی حل شود وقتی مشکل مدیریتی حل شود، مشکل مالی هم حل می‌شود. نماینده مردم شهر در مجلس تلاش می‌کند تا این مسائل هر چه سریع‌تر حل شود.

 

ویسی در مورد وضعیت میلاد میداودی گفت: تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان به بازیکنان باتجربه‌ای مثل میداودی نیاز دارند. ما تلاش می‌کنیم او زودتر به تیم برسد و البته سعی می‌کنیم نبودش در این بازی‌ها که نیست حفظ شود اما به او نیاز داریم.

 

وی در مورد اینکه چطور وزارت نفت از نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان حمایت می‌کند اما از نفت تهران حمایتی نمی‌شود، گفت: آنطور که به ما گفتند وزارت نفت هیچ حمایتی از ما نمی‌کند. شاید مسائل زیرساختی و لجستیکی را انجام دهد در مورد مسائل هتل و تغذیه کمک کند اما از نظر مالی کمکی نمی‌کند و استاندار و نماینده شهر مسجد سلیمان در تلاش هستند این مشکلات حل شود. ما هم از وضعیتی که برای این تیم‌ها هست ناراحتیم. امیدواریم مسولین فکر خوبی به حال این تیم‌ها کند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در باره اینکه برخی از مربیان در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شوند، تصریح کرد: به هر حال وظیفه ماست که به رسانه‌ها احترام بگذاریم. من حتی به شهر عسلویه رفتم و ۷۰ کیلومتر را طی کردم تا در نشست خبری شرکت کنم اما گاهی وضعیت پروازها به گونه‌ای است که شاید به نشست خبری نرسیم. اما به هر حال باید احترام متقابل باشد و می‌دانم قلم شما رسانه‌ها می‌تواند نه تنها به فوتبال بلکه به ورزش کمک کند.

 

ویسی در خصوص اتفاقات و شعارهای قومیتی در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: نباید به این مسائل و اتفاقات قومیتی دامن بزنیم چرا که همه ما انسان و ایرانی هستیم و نباید کارهای ناشایست انجام دهیم. چرا که در این شرایط لیگ آسیب می‌بیند. شما دیدید در جام جهانی از همه دنیا تماشاگر آمده بود اما در کنار هم فوتبال دیدند و لذت بردند. این مسائل برای کشور ما مثل سرطان می‌شود و من از لیدرها و کانون هواداران باشگاه‌ها می‌خواهم که جلوی این اتفاقات را بگیرند. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما این مسائل اتفاقات زننده‌ای است.

 

وی در باره اینکه تماشاگران خوزستانی گاهی چنین رفتارهایی انجام می‌دهند،‌افزود:‌ من قصد طرفداری از این اتفاقات را ندارم. این مسائل  در شان مردم خوزستان نیست اما در تهران به هواداران‌ ما بی‌احترامی شد و به نام خوزستان احترام نگذاشتند. خوزستان همان جایی است که ۸ سال در دفاع مقدس از همه ایران دفاع کرد و باید به مردمش احترام گذاشت و شاید آنها خواستند عقده گشایی کنند اما تماشاگران واقعی خوزستان این کار را انجام نمی‌دهند و عده‌ای برای انتقام دست به این اقدامات زدند که سرد شدند چرا که این مسائل در شان نام مردم خوزستان نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر