1

بازی‌های شهرآورد همیشه دیدارهای خوبی به شمار می‌رود / غافلگیر شدیم

  • کد خبر : 260308
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۴۰

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم ما مستحق این شکست نبود، تصریح کرد: به هر حال ما در این مسابقه شکست خوردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم اما امیدوار هستم که در هفته‌های آینده بازی را جبران کنیم.

داور بازیکنان را عصبی می‌کرد/ غافلگیر شدیم

به گزارش افق نیوز/ قاسم حدادی‌فر شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: بازی‌های شهرآورد همیشه دیدارهای خوبی به شمار می‌رود و بازیکنان دو تیم در این مسابقه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در ۱۰ دقیقه نخست این مسابقه غافلگیر شد، تصریح کرد: متأسفانه ما در این بازی روی دو ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم و پس از آن تلاش بسیاری برای برگشتن به بازی انجام دادیم اما به هر حال نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم ما مستحق این شکست نبود، تصریح کرد: به هر حال ما در این مسابقه شکست خوردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم اما امیدوار هستم که در هفته‌های آینده بازی را جبران کنیم.

وی پیرامون اعتراضش به داور بازی و کارت زرد داور افزود: در آن صحنه گفتم من به عنوان کاپیتان ذوب‌آهن باید با شما صحبت کنم و اگر من حرف نزنم چه کسی این کار را انجام دهد اما بلافاصله داور به من کارت زرد نشان داد.

حدادی‌فر بیان داشت: اگرچه نباید درباره داوری صحبت کنم اما به نظرم داور با سوت‌های خود ما را عصبی می‌کرد و تمام موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به سود سپاهان سوت می‌زد و به بازیکنان ما کارت می‌داد. به نظرم او خیلی بهتر از اینها می‌توانست بازی را مدیریت کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260308

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر