2

خبر بد برای استقلالی ها از پرونده “مامه تیام” ! مهاجم سنگالی دردسرساز شد!

  • کد خبر : 260330
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۸

استقلالی ها ابتدا اخطار و بعد به باشگاه عجمان تذکر دادند این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و تخلف صورت گرفته اما آنها توجهی به این اخطاریه‌ها نداشتند. با ادامه این رویه آبی پوشان پایتخت برنامه ویژه‌ای برای او در نظر گرفته و در اولین گام اعتراض خود را از طریق فیفا پیگیری می کنند.

Image result for ‫مامه بابا تیام‬‎

جدال باشگاه استقلال با مهاجم سنگالی همچنان ادامه دارد و آبی پوشان پایتخت به دنبال احقاق حق خود هستند.

مامه بابا تیام با باشگاه استقلال قرارداد داشت اما به هیچ عنوان راضی نشد به ایران برگردد. استقلالی ها ابتدا اخطار و بعد به باشگاه عجمان تذکر دادند این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و تخلف صورت گرفته اما آنها توجهی به این اخطاریه‌ها نداشتند. با ادامه این رویه آبی پوشان پایتخت برنامه ویژه‌ای برای او در نظر گرفته و در اولین گام اعتراض خود را از طریق فیفا پیگیری می کنند.

این موضع گیری جدید در حالی است که شنیده می‌شود طی یک هفته گذشته واسطه‌های استقلال بار‌ها در مذاکرات با مدیر برنامه‌های تیام آمادگی خود برای سفر به امارات و نشستن پای میز مذاکره را اعلام کرده‌اند تا با دریافت ۲۰۰ هزار دلار به صورت مسالمت‌آمیز این پرونده حل شود، اما تیام که قصد پرداخت این پول را ندارد با این درخواست موافقت نکرد تا کار به کمیته انضباطی فیفا و جنگ وکلای دو طرف در چند ماه آینده کشیده شود.

مسلماً از دست دادن ۲۰۰ هزار دلار بند فسخ قرارداد تیام و کشیدن کار به کمیته انضباطی فیفا، آن در هم در روز‌های بحرانی فعلی می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری به استقلال وارد کند، به خصوص که اگر آن‌ها تیام را در فیفا هم محکوم کنند، به احتمال فراوان این پول را به صورت اقساطی و طی چند ماه در سال‌های آتی پرداخت کند؛ اتفاقی که شوک بزرگی به سران استقلال وارد کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر