2

آلونسو احتمال بازگشتش به فرمول یک را رد نکرد

  • کد خبر : 260368
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

راننده اسپانیایی تیم مک‌لارن احتمال بازگشتش به رقابت‌های فرمول یک را رد نکرد.

آلونسو احتمال بازگشتش به فرمول یک را رد نکرد

به گزارش افق نیوز/ تیم مک‌لارن چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی این تیم در پایان فصل جاری بازنشسته  شده و در رقابت‌های فصل آینده اتومبیلرانی فرمول یک حضور نخواهد شد. این راننده اسپانیایی ۳۷ ساله در حالی پس از ۱۷ سال حضور در رقابت‌های جهانی فرمول یک بازنشسته می‌شود که در کارنامه‌اش دو دوره قهرمانی جهان در این مسابقات به ثبت رسیده است. آلونسو اما در تازه‌ترین اظهارنظر احتمال بازگشتش به این مسابقات را رد نکرد.

آلونسو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان در خصوص چرایی تصمیم برای بازنشستگی از این مسابقات گفت: به هر حال این هم بخشی از فرایند حرفه‌ای‌ام بود. در حال حاضر فرمول یک نمی‌تواند چالش‌هایی که تصورش را می‌کردم به من ارائه دهد. از تصمیمی که گرفته‌ام، راضی هستم و از حالا به آینده می‌نگرم.

راننده تیم مک‌لارن تصریح کرد: آماده‌ام تا از زندگی‌ام کمی بیشتر لذت ببرم. من از ۱۸ سالگی در رقابت‌های اتومبیلرانی حضور دارم و اکنون می‌خواهم که کمی بیشتر با خانواده و دوستانم وقت بگذارنم. یک از دلایلی هم که تصمیم به بازنشستگی از فرمول یک گرفتم، همین بود. می‌خواهم در مسابقات رانندگی شرکت کنم و بیشتر از وقت آزادم لذت ببرم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شانسی برای برگشت‌تان به فرمول یک وجود دارد؟» اظهار داشت: باید ببینیم که چه فرصت‌هایی وجود خواهد داشت. من هنوز جوان هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260368

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر