2

از ادعای “شفاف‌سازی” دولتمردان در کردستان تا “اخراج” خبرنگاران از جلسه

  • کد خبر : 260400
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان در حالی در استانداری کردستان برگزار شد که مسئولان برگزاری پس از گذشت بخشی از زمان جلسه در اقدامی غیرمتعارف، خبرنگاران را از سالن جلسات بیرون کردند!

ورود خبرنگار ممنوع

جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان در حالی در استانداری کردستان برگزار شد که مسئولان برگزاری پس از گذشت بخشی از زمان جلسه در اقدامی غیرمتعارف، خبرنگاران را از سالن جلسات بیرون کردند!

به گزارش افق نیوز، ظهر امروز روابط عمومی استانداری کردستان در پیامکی از خبرنگاران برای شرکت در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان در روز شنبه ۲۷ مردادماه ۹۷ ساعت ۱۷ عصر در سالن دولت استانداری کردستان دعوت کرد، این جلسه در حالی برگزار شد که مسئولان برگزاری پس از گذشت بخشی از زمان جلسه در اقدامی غیرمتعارف، خبرنگاران را از سالن جلسات بیرون کردند!

در چنین شرایطی، نخستین برداشت آن است که تصمیم مسئولان دولتی در کردستان انعکاس اخبار مدیریت‌شده به افکار عمومی است.

گرچه دولتمردان در کردستان بارها ادعا بر شفاف‌سازی کرده‌اند اما با این اتفاقی که امروز افتاد، ثابت شد ادعاهای آنها با عملشان همخوانی ندارد و بعید است این رویکرد، مورد پسند افکار عمومی باشد.

این اقدام در حالی انجام شد که استاندار کردستان در همین جلسه از لزوم ایجاد “اتاق شیشه‌ای” سخن به میان آورد و اظهار کرد: «مردم بخشی از اعتماد خود را از دست داده‌اند، همه ما موظف هستیم اعتماد را به جامعه برگردانیم».

در این شرایط باید منتظر ماند و دید نمایندگان رسانه‌های گروهی و خبرنگارانی که از جلسه اخراج شدند، واکنشی به این رفتار دولتمردان نشان می‌دهند یا بدون هیچ واکنشی با موضوع کنار خواهند آمد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر