پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت کوفی عنان

به گزارش افق نیوز  «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در پیامی خطاب به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل، درگذشت «کوفی عنان» دبیر کل اسبق سازمان ملل را تسلیت گفت.

پوتین در پیام خود نوشت: سال‌های زیادی از زندگی این مرد و سیاستمدار بزرگ در خدمت به سازمان ملل اختصاص داده شده بود. رهبری سازمان ملل متحد را در یک دوره دشوار بر عهده داشت، و برای تحقق اهداف سازمان، و تقویت نقش مرکزی آن در امور جهانی اقدامات زیادی انجام داد؛ و نقش ویژه او در ایجاد ظرفیت حفظ صلح و همچنین حل و فصل تعدادی از درگیری‌های منطقه‌ای بود.

پیام‌های تسلیت و تبریک نبیه بری به گوترش و عمران خان

رئیس پارلمان لبنان پیام تسلیتی به گوترش دبیر کل سازمان ملل به مناسب درگذشت کوفی عنان و پیام تبریکی به عمران خان نخست وزیر پاکستان به مناسب ادای سوگند وی به عنوان نخست وزیر پاکستان ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان پیام تبریکی به عمران خان نخست وزیر پاکستان به مناسبت ادای سوگند وی به عنوان نخست وزیر پاکستان ارسال کرد.

در این پیام نبیه بری برای عمران خان و کابینه اش و نیز ملت پاکستان ثبات و پیشرفت آرزو و ابراز امیدواری کرد که پاکستان با توجه به جایگاه ویژه در جهان اسلامی، نقش محوری در ایجاد اعتماد میان کشور‌های اسلامی ایفا کند که به خیر و صلاح ملت‌های اسلامی باشد و از آرمان‌های جهان اسلام که در راس آن آرمان فلسطین قرار دارد حمایت کند.

رئیس پارلمان لبنان همچنین پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل ارسال کرد.