1

پرسپولیس در آستانه ثبت رکورد جدید

  • کد خبر : 260415
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۰

پرسپولیس در یکقدمی رسیدن به رکورد کلین شیت در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش افق نیوز/ شب گذشته هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که شاگردان “برانکو ایوانکوویچ” در تیم پرسپولیس تهران دومین تساوی پیاپی بدون گل خود را تجربه کردند و ضمن از دست دادن صدر جدول، به رده‌ی سوم جدول رده بندی هم سقوط کردند.

پیش به سوی رکورد کلین شیت

پرسپولیسی‌ها در چهار بازی اول خود در لیگ برتر موفق شده‌اند دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند و حالا در لیگ هجدهم تنها تیمی هستند که توانسته ۴ کلین شیت کند. در تاریخ رقابت‌ها لیگ برتر دو تیم بوده‌اند که در شروع این رقابت‌ها مانند پرسپولیس توانسته‌اند کلین شیت کنند و دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند. ابومسلم مشهد در لیگ چهارم در چهار بازی اول خود با هدایت “اکبر میثاقیان” دروازه‌ی خود را بسته نگه داشت. ابومسلمی‌ها در آن فصل از ۴ بازی اول خود مانند پرسپولیس لیگ هجدهم، ۸ امتیاز بدست آورده بودند. رقیب سنتی پرسپولیسی‌ها هم یکبار در لیگ نهم همراه با “صمد مرفاوی” موفق شده بود در ۴ هفته‌ی ابتدایی لیگ برتر دروازه‌ی خود را بسته نگه دارد. استقلالی‌ها هم مانند پرسپولیس و ابومسلم در لیگ نهم با وجود چهار کلین شیت در شروع لیگ، از ۴ بازی اول خود ۸ امتیاز بدست آورده بودند. فقط یک تیم در تاریخ لیگ برتر است که در شروع رقابت‌های لیگ بیشتر از ۴ کلین شیت داشته. فجرسپاسی شیراز در لیگ دوم با هدایت “غلام پیروانی” در پنج هفته‌ی اول رقابت‌ها دروازه‌ی خود را بسته نگه داشت. فجری‌ها از آن ۵ بازی ابتدایی که موفق شده بودند کلین شیت کنند، ۱۱ امتیاز بدست آورده بودند. شاگردان “پیروانی” بعد از ۵ کلین شیت پیاپی در شروع فصل، دو بازی پیاپی خود مقابل پیکان و پرسپولیس را واگذار کردند.

شاگردان “برانکو ایوانکوویچ” در تیم پرسپولیس اگر بتوانند در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هوای گرم آبادان دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند، به رکورد فجرسپاسی در لیگ برتر می‌رسند و این شانس را دارند با بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود در هفته‌ی ششم رقابت‌ها، به تنهایی رکورددار کلین شیت در بازی‌های ابتدایی لیگ برتر شوند.

دومین بار

پرسپولیسی‌ها بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان در هفته‌ی سوم رقابت‌ها در اهواز، در حالی شب گذشته نتوانستند مقابل دیگر تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به گل برسند که این برای دومین بار بود که تیم “برانکو ایوانکوویچ” در لیگ برتر در دو بازی پیاپی نتوانست به گل برسد. تنها مرتبه‌ای که پرسپولیسی‌ها با هدایت “برانکو” در لیگ برتر نتوانسته بودند در دو بازی پیاپی گل بزنند به لیگ شانزدهم برمی‌گردد. در آن دوره از رقابت‌ها لیگ برتر پرسپولیسی‌ها در هفته‌های پنجم و ششم در دو بازی پیاپی مقابل تراکتورسازی در تبریز و استقلال در تهران در زدن گل ناکام بودند. در آن فصل در نهایت “برانکو ایوانکوویچ” موفق شد با پرسپولیس اولین قهرمانی خودش در لیگ برتر را چند هفته زودتر از پایان لیگ بدست آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260415

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر