1

نرخ ها در بازار سکه تعدیل شد

  • کد خبر : 260460
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

آغاز عرضه سکه های پیش فروش شده در سررسید ۶ ماهه و نیز روند کاهشی بهای ارزها در سامانه سنا دست به دست هم داد تا امروز(یکشنبه) نرخ ها در بازار مسکوکات طلا تعدیل شود.

به گزارش افق نیوز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه میلیون و ۷۲۶ هزار تومان به فروش می رود که نسبت به پایان معاملات دیروز تغییری نداشته است اما بهای هر قطعه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۳۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۳۷۳ هزار تومان عرضه می شود.
معامله گران هر نیم سکه را با ۲۰ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۷۳۲ هزار تومان به خریداران عرضه می کنند اما ربع سکه با رشد ۱۰ هزار تومانی ۸۹۱ هزار تومان ارزش گذاری شده است.
بهای سکه گرمی نیز نسبت به دیروز تغییری نداشته و ۴۹۱ هزار تومان است.
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه و پایداری آن در نرخ ۱۱۸۴ دلار و ۷۵ سنت برای هر اونس، به تعدیل نرخ ها در بازار مسکوکات طلا کمک کرده است اما هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۱۲۷۰ تومان رشد نسبت به دیروز ۲۹۱ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش می رود.

** تعدیل نرخ ها در سامانه ارزی سنا
بر مبنای نرخ های اعلام شده در سامان نظارت ارز (سنا) که بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر مبنای معاملات ثبت شده توسط صرافی های مجاز کل کشور است، بهای فروش هر یورو تا ساعت ۱۵ امروز به ۹۳ هزار و ۸۷۸ ریال، هر دلار آمریکا ۹۹ هزار و ۹۶۶ ریال و هر درهم امارات ۲۱ هزار و ۹۳۶ ریال اعلام شده است.
براساس نرخ های این سامانه، صرافی ها به طور میانگین هر یورو را ۹۳ هزار و ۸۳۶ ریال، هر دلار را ۹۸ هزار و ۱۵۰ ریال و هر درهم امارات را ۲۱ هزار و ۸۴۴ ریال از شهروندان می خرند.
نگاهی به روند نرخ گذاری ها در سامانه سنا نشان می دهد که بهای هر یورو از صبح امروز بین ۹۱ تا ۹۸ هزار ریال و هر دلار آمریکا بین ۸۸ تا ۱۰۶ هزار ریال در نوسان بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260460

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر