1

کری خوانی ستاره ۶ آتیشه ” پرسپولیسی ” برای ” استقلالی ها “

  • کد خبر : 260518
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۰

همیشه بردن استقلال برای ما پرسپولیسی ها خوشمزه است

Image result for ‫محسن بنگر‬‎

افق نیوز/ محسن بنگر مدافع جدید پارس جنوبی جم می گوید برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال که بدون هیچ اتفاق ناگواری به پایان رسید، نشان دهنده حرفه ای بودن مدیریت باشگاه و مسئولان شهر است.

محسن بنگر مدافع جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص شرایط خود در این تیم گفت:خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم خیلی خوبی داریم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد پیروزی پارس جنوبی برابر استقلال تهران نیز عنوان کرد:تیم ما با دوندگی بالایی که داشت توانست راه های نفوذ استقلال را ببندد و بازی را ببرد. روی برنامه بازی کردیم و بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند.

محسن بنگر در مورد اینکه دوست داشت خودش در این بازی به میدان برود نیز بیان کرد:نه برای من مهم برد تیم است و مهم نیست چه کسی بازی می کند. وقت برای بازی کردن زیاد است. من هم این روزها سخت تلاش می کنم تا از لحاظ جسمانی و تاکتیکی به شرایط تیم برسم.

محسن بنگر در مورد شکست استقلال و اینکه این پیروزی برای او چقدر متفاوت است، افزود:همیشه بردن استقلال برای ما پرسپولیسی ها خوشمزه است. علاوه بر این بردن بازی های بزرگ هم خوب است و هم لذت بخش و بچه مزد زحمات خود را گرفتند.

مدافع میانی پارس جنوبی جم با اشاره به هوادارانی که به ورزشگاه تختی آمده بودند، اضافه کرد:فکر نمی کردم این همه هوادار فقط پارس جنوبی رو تشویق کنند و یکدست زرد پوش باشند. اگر قانون اجازه می داد یک استقلالی هم در ورزشگاه حضور پیدا نمی کرد؛ خوشحالم در چنین جوی حضور دارم و هواداران پارس جنوبی برنده اصلی بازی بودند.

محسن بنگر مدافع فصل گذشته نفت تهران در مورد برگزاری دیدار استقلال در جم که بدون حاشیه به پایان رسید، اظهار داشت:با اینکه دوسال از حضور پارس جنوبی درلیگ برتر نمی گذرد اما مدیریت باشگاه و مسئولین شهر در برگزاری بازی‌ها حرفه ای هستند و وقتی در چنین مسابقه ای، اتفاقی رخ ندهد بیانگر این مسئله است.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260518

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر