3

خشن ترین بازیکن سرخابی ها؟؛ ظهور یک بازیکن بسیار خشن + تصویر

  • کد خبر : 260607
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

این آمار در شرایطی است کهاستقلال در بازی با تراکتور هیچ کارت زرد و قرمزی را دریافت نکرد. پس می توان گفت ۹ کارت زرد و یک کارت قرمز در ۳ دیدار نصیب استقلالی ها شده است.

سیامک نعمتی

اختصاصی| در شرایطی که ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر در فصل جدید سپری شده است سرخابی های پایتخت کارت های زرد فراوانی را دریافت کرده اند.

در حالی که تنها ۴ هفته از شروع لیگ برتر ایران در فصل ۹۷/۹۸ می گذرد دو تیم استقلال و پرسپولیس آمار منفی از دریافت کارت زرد را به نام خود ثبت کرده اند. ۱۷ کارت زرد در ۸ بازی آماری است که این دو تیم پرطرفدار به دست آورده اند و این عدد نمی تواند برای دو تیم چندان مناسب باشد. هر چند که استقلالی ها یک کارت قرمز را نیز دشت کرده اند.

کمال کامیابی نیا
کمال کامیابی نیا

 

احمد نورالهی، علی علیپور، شچاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، سید جلال حسینی  و احسان علوان زاده هر کدام یک کارت زرد و سیامک نعمتی با دریافت ۲ کارت زرد بازیکنانی از پرسپولیس می باشند که تا کنون از سوی داوران با کارت زرد جریمه شده اند. یعنی ۸ کارت زرد برای سرخپوشان تهرانی در ۴ بازی که میانگین ۲ کارت در هر بازی را برای این تیم ثبت می کند.

احمد نورالهی
احمد نورالهی

 

علی کریمی، فرشید باقری، سجاد آقایی، آرمین سهرابیان، الهیار صیادمنش، فرشاد محمدی مهر هر کدام یک کارت و محمد دانشگر با دریافت ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز آماری عجیب از خود بر جای گذاشته است. این آمار در شرایطی است کهاستقلال در بازی با تراکتور هیچ کارت زرد و قرمزی را دریافت نکرد. پس می توان گفت ۹ کارت زرد و یک کارت قرمز در ۳ دیدار نصیب استقلالی ها شده است.

محمد دانشگر
محمد دانشگر

 

محمد دانشگر که در ابتدای همین فصل به جمع یاران شفر اضافه شده است با دریافت ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز در ۳ دیدار که البته در بازی با ذوب آهن به دلیل دریافت ۲ کارت زرد، کارت قرمز را دریافت نمود، خشن ترین بازیکنی بوده که در جمع سرخابی ها تا هفته چهارم لیگ برتر حضور داشته است. این بازیکن خبر از ظهور یکی از خشن ترین مدافعان استقلال را در سال های اخیر می دهد که شفر باید با بحث های روانشناسی از میزان خشونت این بازیکن تا حد زیادی بکاهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر