2

رئیس‌جمهور در مجمع جهانی سازمان ملل مقتدرانه از تحریم‌های ضد ملت ایران سخن بگوید

  • کد خبر : 260977
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سخنرانی امسال رئیس‌جمهور در سازمان ملل متحد گفت: آقای روحانی باید از ترحیم‌های ضد ایرانی آمریکا سخن بگوید.

حشمت‌الله فلاحت‌‌پیشه درباره سخنرانی امسال رئیس‌جمهور در مجمع جهانی سازمان ملل باتوجه به بد عهدی آمریکا در برجام و مذاکرات هسته‌ای، گفت: معتقدم آقای روحانی ادله لازم را دارد تا از دیپلماسی جمهوری  اسلامی ایران دفاع کند.

افق نیوز/ وی یادآور شد: یک زمانی نتانیاهو آمد و تصویر بمبی را نشان داد و گفت ایران را متوقف کنید در مقابل این رفتار توهین آمیز علیرغم این که ماهم می‌توانستیم مقابله به مثل انجام دهیم به صورت کاملا مسالمت‌آمیز و صلح آمیز به گونه‌ای عمل کردیم که بهانه‌ای برای ایجاد برخی از رفتارها وجود نداشته باشد.

نماینده مردم اسلام‌‌‌‌آباد غرب در مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور این‌بار باتوجه به شرایطی که پیش آمده و مخصوصا بد عهدی ایالات متحده باید از دیپلماسی کشورمان دفاع کند و یک اقامه دعوای جدی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه کشور آمریکا مطرح کند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به تحریم‌های مجدد آمریکا علیه ایران، گفت: آقای روحانی باید این اقامه دعوا را به صورت جدی پیگیری کند زیرا تحریم‌های ایالات متحده علیه و ضدایران نیست بلکه ضد حقوق بشری و ملت است .

وی ادامه داد: شما نگاه کنید امروز آمریکا ما را در زمینه دارو، مواد غذایی و مایحتاج اولیه ایران تحریم کرده است آیا این تحریم‌ها علیه مردم نیست؟ از نظر من آقای روحانی در مجمع جهانی سازمان ملل متحد باید در یک سخنرانی جامع و مقتدرانه ریز این موارد را مطرح کند تا بقیه بدانند چه اتفاقی رخ داده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور خواستار باشد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به ایشان حتما در این زمینه کمک خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر