3

نقطه ضعف بزرگ برانکو و پرسپولیس؛ خبر های بدی در راه است!

  • کد خبر : 261017
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

روند نزولی پرسپولیس تهران همچنان در رقابت های لیگ برتر ادامه دارد و هفته به هفته شاگردان برانکو با افت عجیبی روبرو می شوند

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

 روند نزولی پرسپولیس تهران همچنان در رقابت های لیگ برتر ادامه دارد و هفته به هفته شاگردان برانکو با افت عجیبی روبرو می شوند

ورزش ۱۱ – انتظارات از قهرمان دو فصل گذشته رقابت های لیگ برتر طبعا بسیار بالا خواهد بود، پرسپولیسی که با اختلاف فنی بسیار بالا از دیگر مدعی ها در صدر قرار می داشت، قطعا باید برای روزهای اینچنینی برنامه ریزی می کرد! چرا که قطعا دیگر تیم ها برای کاهش فاصله فنی خود با این تیم تدابیری را در دستور کار قرار می دادند و قرار نبود که هرگز این سطح اختلاف پابرجای بماند.

 

برخی اختلافات درون تیمی، استرس های مدیریتی و البته حاشیه های بازیکنان جوان و محرومیت های نقل و انتقالاتی تیم برانکو را در فصل ۹۷/۹۸  که دورخیز بلند دیگری را برای هتریک در قهرمانی لیگ برتر کرده بود در مسیر نزولی قرار داد تا افت قابل توجه کیفیت فنی سرخ ها کاملا قابل لمس باشد.

 

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان
پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

 

ایوانکوویچ برای حفظ نظم  و ایده های خود دست بر سینه بازیسازی چون محسن مسلمان زد که جایگزینش در نیم فصل به اردوی این تیم اضافه خواهد شد؛ سروش رفیعی در صورتی که با همین روند در فولاد ادامه دهد، قطعا در پرسپولیس بیش از یک نیمکت نشین نخواهد بود! چرا که او کاملا ناآماده نشان داده است!

 

ضعف پرسپولیس در روند بازیسازی کاملا مشهود است، احمد نوراللهی، امید عالیشاه دو ستاره فصل های گذشته پرسپولیس به هیچ عنوان در حد و اندازه های خود نیستند و کمال کامیابی نیا کاملا عصبی و سردرگم نشان می دهد؛ علی علیپور دیگر بدان مفهوم گذشته از هافبک ها تغذیه نمی شود و خط دفاعی بسیار پر اشتباه ظاهر می شود تا در نهایت فقط سیامک نعمتی نمایه هایی از آن تیم هماهنگ فصول گذشته را داشته باشد!

 

برانکو ایوانکوویج
برانکو ایوانکوویج

 

اگر سرخ ها با همین روند در آسیا و در برابر الدحیل می خواهند به میدان بروند باید از همین حالا سطح انتظارات هواداران تیم خود را کاهش دهند! چرا که نتیجه در بهترین حالت چیزی جز یک شکست آبرومندانه نخواهد بود؛ اردوی برانکو این روزها اصلا شاداب و آماده نیست! مگر اینکه پروفسور نقشه ای جدید و شگفت انگیز را در این روزهای خطرناک رو کند، چرا که تجربه به ما می گوید پرسپولیس هرگاه در روزهای بد قرار گرفته است برای زمانی طولانی در آن سردرگم باقی مانده است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261017

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر