1

درد مشترک استقلال و پرسپولیس/ نگرانی بزرگ برای حضور در آسیا

  • کد خبر : 261280
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

افق نیوز/ دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس برای دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا با السد و الدحیل آماده می‌شوند و این درحالی است که این دو تیم نشانی از اقتدار در لیگ برتر ندارند.

درد مشترک استقلال و پرسپولیس/ نگرانی بزرگ برای حضور در آسیا

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس برای دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا با السد و الدحیل آماده می‌شوند و این درحالی است که این دو تیم نشانی از اقتدار در لیگ برتر ندارند.

 استقلال و پرسپولیس تنها بازمانده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه دیدار با دو تیم قطری در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات قرار دارند و این در حالی است که هیچ یک از دو تیم از شرایط آرمانی در رقابتهای داخلی بهره نمی برند.

پرسپولیس و استقلال به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز در رده‌های سوم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند. هرچند این دو تیم به خصوص پرسپولیس فاصله زیادی با صدر جدول ندارند و شاید با توجه به نگذشتن مدت زیادی از آغاز مسابقات نگرانی زیادی از این بابت وجود نداشته باشد، اما آنچه باعث نگرانی در خصوص این دو تیم در دیدارهای آسیایی شان است، کم خطری مهاجمان این دو تیم و ضعف در ساختار تهاجمی شان است.

درد مشترک دو تیم در فصل جاری کم و سخت گل زدن است. هر دو تیم در پایان هفته پنجم تنها ۵ گل به ثمر رسانده‌اند تا با معدل یک گل برای هر بازی از این نظر آمار جالبی نداشته باشند.

پرسپولیس در هفته‌های اول، دوم و پنجم مقابل پدیده، فولاد و صنعت نفت موفق به گلزنی شده و یکی از ۵ گل این تیم از روی نقطه پنالتی بوده است. شرایط استقلال قدری از پرسپولیس هم وخیم تر است. آبی پوشان در دو بازی در هفته‌های دوم و سوم گل زده اند و در سه بازی در گلزنی ناکام بوده‌اند و یک گل از ۵ گل آنها توسط مدافعان حریف (تراکتورسازی) زده شده است.

بهترین گلزنان دو تیم دو گله هستند. علی علیپور از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال دو بازیکن دو گله‌ای هستند که از شانس خوبی برای گل زدن در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند. اما در مجموع آمار گلزنی‌های دو تیم برای حضور در این دو بازی قدری نگران کننده است.

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه پنجم شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است و پرسپولیس در همین مرحله از مسابقات از ساعت ۲۰ روز سه شنبه ششم شهریور در قطر به مصاف الدحیل می رود.

السد و الدحیل در پایان هفته سوم لیگ ستارگان قطر با ۷ امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261280

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر