1

مصاحبه عجیب نایب رئیس الدحیل قبل از دیدار حساس

  • کد خبر : 261383
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

نایب رئیس باشگاه الدحیل نسبت به پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد.

نایب رئیس باشگاه الدحیل نسبت به پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد.

به گزارش افق نیوز/ خمیس السلیطی نایب رئیس باشگاه الدحیل قطر در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم ما فردا با نام قطر مقابل پرسپولیس خواهد ایستاد و پیروزی را برای همه هواداران قطری، نه فقط طرفداران الدحیل، به دست می آوریم.

 

او افزود: ما به عنوان قوی ترین تیم آسیا به یک چهارم نهایی رسیده ایم و نتایجی کسب کردیم که با عزم بازیکنان تیم و تلاش آنها در زمین به دست آمده تا چهره واقعی تیم الدحیل  و توسعه فوتبال قطر را به همه نشان دهند.

 

السلیطی در ادامه گفت: اکنون ما مقابل یک فرصت ایده آل و بزرگ هستیم و آن رسیدن به مرحله نیمه نهایی آسیا است. باید از بازی رفت مقابل پرسپولیس استفاده کنیم و به یک پیروزی راحت برسیم تا در بازی برگشت بدون فشار بازی کنیم و رویای رسیدن به نیمه نهایی برای اولین بار را تحقق بخشیم.

 

نایب رئیس الدحیل خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش هستند و هر کسی در این باشگاه کار می کند تا جو ایده آل برای رسیدن به پیروزی در این دیدار به وجود بیاید. اما با این حال، پیروزی بدون حمایت تماشاگران حاصل نخواهد شد و ما منتظر هستیم که هواداران فوتبال قطر در ورزشگاه خلیفه حاضر شوند و حمایت لازم را از بازیکنان تیم به عمل آورند تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

او در پایان گفت: الدحیل و السد زیر پرچم قطر در این رقابت ها حضور دارند و هر پیروزی که به دست بیاید، منتسب به نام کشور ما است. امیدواریم مقابل پرسپولیس به برتری برسیم و السد هم از استقلال عبور کند تا به نیمه نهایی برسیم و یکی از تیم های فینال از قطر باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261383

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر